Jesienna wishlista

Cześć!

Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu na pisanie recenzji. Przygotowałam jednak dla Was jesienną wishlistę. Jest to mały wycinek tego, co chciałabym w najbliższym czasie nabyć. 


1. Ziaja liście zielonej oliwki - poprzednia seria Ziai - liście manuka - w ogóle mnie nie przyciągnęła ze względu na to, że nie była przeznaczona do mojego typu cery. Chcę natomiast wypróbować produkty należące do nowej linii, takie jak peeling, dwufazowy płyn do demakijażu czy wodę tonizującą. Czytałam chyba same dobre opinie o tych produktach, więc jestem ich bardzo ciekawa.

2. Od niedawna jestem fanką szminek. Mam w swojej "kolekcji" kilka sztuk, ale ucieszyłabym się bardzo ze szminki Mac. Wiem, że cena jest dość wysoka, ale myślę, że są tego warte. Problem pojawiłby się pewnie, gdybym miała się zdecydować na konkretny kolor...

3. Plecaki to moja nowa zachcianka, a te sówki wyglądają uroczo :)

4. Obecnie jestem na etapie poszukiwania płaszcza z kapturem. Jest ciężko :D Mam jednak nadzieję, że uda się znaleźć coś ciekawego w rozsądnej cenie.

5. Uwielbiam swetry takie jak ten na zdjęciu, zwłaszcza w szarych odcieniach. Pasują do nich różowe dodatki. Chętnie zakupię jeszcze jeden na zimę.

6. Chciałabym w końcu kupić kominek, by móc rozpocząć przygodę z woskami. Ciągle coś staje mi na drodze i chyba jestem ostatnią osobą w blogosferze, która nie paliła wosków :)


Jak prezentują się Wasze wishlisty? Zostawcie linki w komentarzach, chętnie obejrzę, co wpadło Wam w oko w tym sezonie. 

44 komentarze:

  1. Kupuj kominek, koniecznie musisz to nadrobić i poznać yankee candle, są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ziaja liście zielonej oliwki też mnie zainteresowała ta nowa seria

    OdpowiedzUsuń
  3. sweterek boski, chcę i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ciekawi mnie ta nowa seria Ziaji i z chęcią przygarnęłabym jakiś nowy kominek do wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wodę tonizującą z tej nowej, ziajowej serii i pomimo tego, iż użyłam jej dosłownie kilka razy to uważam, że produkt jest ciekawy i warto go wypróbować - tym bardziej, że jest wielofunkcyjny, a kosztuje dosłownie grosze :).

    Jako wielka fanka Yankee Candle polecam zrealizować punkt 6, czyli zakup kominka w pierwszej kolejności puki jesień w pełni :). Daję Ci 100%-tową gwarancję, że dzięki woskom przeżyjesz nawet najgorszą i najbardziej depresyjną jesień stulecia :).

    OdpowiedzUsuń
  6. no taki sweterek to i ja bym chciała, akurat na te chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki sweter także chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweter z warkoczem jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter jest rewelacyjny :D Ja mam w domu chyba z 5 kominków :D Wszystkie kupione za grosze w sklepach po 3 i 5 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ouuu średnio lubię ziaje i serie oliwkową jakoś nie mój zapach.
    Ja swój kominek kupiłam na bazarze za 5 zł :D

    Zapraszam do obserwacji z rewanżem :)
    https://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie plecaki z sówkami mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką szminkę z Maca też bym chętnie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk przepiękny, także chciałabym taki mieć.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie paliłam wosków! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie paliłam wosków! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. od jakiegos czasu poluję na coś w stylu 5tki, jednak jeszcze nie dorwałam TEGO jedynego :d

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszczyk ciekawy. U mnie też brakuje kominka.

    OdpowiedzUsuń
  18. 1,4,6 - też by mi się przydały :) plecak uroczy, sweter też mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten kominek :)

    _______________________
    fashion nowości listopadowe na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  20. nr 4 i 5 również mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tak! Szminek nigdy za wiele ;) Mac- marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszcz ze zdjęcia jest rewelacyjny. A co do wosków - nie jesteś ostatnią osobą ;), bo ja też nie miałam jeszcze z nimi osobistego kontaktu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszcz to rewelacja! ^^
    Co do szminek - wolę zdecydowanie błyszczyki :) Ale również jestem zdania, że kolorów i samych błyszczyków nigdy za wiele :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak mi się marzy taki płaszcz, jak na foto.. mm =)

    OdpowiedzUsuń
  25. z Ziaji Liść zielonej oliwki - szykuję recki dwóch maseczek z tej serii:)) Płaszczyk super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie mam jakiejś konkretnej wishlisty :D
    Natomiast jeśli chodzi o szminki M.A.C, mam w domu 3. Wszystko zależy od tego, czego od szminki oczekujesz, jeśli trwałości, to sięgnij po maty. Ja mam u siebie 2 trwałe szminki od nich (ale w dosyć odważnych kolorach, których nie poleciłabym każdemu) i przyznaję, że naprawdę są wytrzymałe na ustach :) Za to 3 to bardzo delikatna i subtelne czerwień i wykończeniu lustering, która lekko połyskuje na ustach (jak błyszczyk), ale też ich nie wysusza tak jak szminki trwałe :) Kolorów do wyboru jest cała gama, najlepiej przejedź się do salonu i poproś obsługę o pomoc w doborze odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nieprawda, ja też nie paliłam wosków :D Ale również mam zamiar niedługo spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. taki sweterek i ja bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  29. też mi się marzy szminka MAC :) dzięki za komentarz i zapraszam do obserwacji ja już to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Też poszukuję fajnego płaszcza z kapturem, ale jak dotąd trafiam tylko na bardzo cienkie, albo bardzo drogie:(

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię MACowe szminki i zawsze je polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam chrapkę na szminkę tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja właśnie mam bana na szminki, bo mam ich wręcz za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. mi też brakuje swetrów,a ostatnio zaczelam szalec za matowymi pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam się w szarym sweterku:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten płaszcz z kapturem w białej wersji. Recenzowałam go na blogu. Niestety zdjecia sklepowe różnią się od rzeczywistych ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja wishlista też już na blogu^^
    Kupuj kominek, to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń