Dzień Darmowej Dostawy

Hej!

Jak zapewne dobrze wiecie, 2 grudnia został ogłoszony Dniem Darmowej Dostawy. W wielu sklepach, których pełną listę możecie zobaczyć tutaj, właśnie w ten drugie dzień grudnia nie zapłacicie nic za wysyłkę. Wiem, że "cały Internet" o tym huczy, ale ja chciałabym Wam powiedzieć o czymś, co pozytywnie mnie zszokowało.  



Część sklepów  internetowych bowiem zdecydowała się na przedłożony DDD. Na przykład Grota Bryza między 29 listopada a 2 grudnia zamówienia powyżej 20 zł wysyła za darmo. Jeżeli jednak zapiszecie się do newslettera ze strony bloga dostaniecie kod promocyjny uprawniający Was do 10% rabatu! Nie jest to żadna reklama, a jedynie krótka informacja z mojej strony :) Mnie ten rabat  przekonał do zakupów w tym sklepie. Mam nadzieję, że się nie zawiodę, bo różnie już kończyły się moje zakupy przez Internet.

Niemniej jednak tym razem skusiłam się między innymi na  odżywczą pomadkę z peelingiem Sylveco czy rosyjskie kosmetyki do włosów. 

A Wy co zamierzacie kupić podczas DDD?

32 komentarze:

  1. Tym razem oszczędzam chyba:D a pomadkę Sylveco bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nic nie będę kupować ponieważ sporo już wydałam a do świąt jeszcze kawałek :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, nie skusiłam się na nic:D Udało się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już kupiłam-po raz pierwszy rosyjskie kosmetyki. Już się nie mogę doczekać przesyłki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to chyba nic nie będę kupować, bo muszę zużyć moje zapasy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tym razem chyba się nie obłowię... :( Odkładam na lampę pierścieniową ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam nie planuję żadnych zakupów z okazji DDD :) Mam już wszystko czego potrzebuję w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam kilka zamówień dziś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ominęłam kosmetyczne sklepy,, by się nie skusić. Weszłam jednak na sklep z chemią do domu, ale się okazało, że nie ma żadnych promocji dzisiaj, bo DDD jest, więc skończyła na niczym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kupiłam perfumy dla mojego ukochanego, bo ich cena i tak była wysoka więc dodatkowe koszty wysyłki do tej pory skutecznie mnie odstraszały. Teraz mam prezent świąteczny z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nic nie kupiłam :D jestem taaka dumna!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez się na nic nie skusiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic bo tam gdzie zamawiam nie biorą w tym udziału, ale szukam nowego ulubionego nr 1 sklepu dla siebie, bo jak się okazuje ten ''mój'' nie jest polską firmą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już zbankrutowałam podczas DDD :) Zamawiałam na eKobieca i LadyMakeUp

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zamówiłam sobie woski YC, produkty do włosów (szampon i odżywka na porost x2), peeling + dwie szminki Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja zzbieram na coś większego, więc odpuściłam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jak dotąd nie miałam chyba definitywnie negatywnych doświadczeń z internetowymi zakupami, a był czas, że robiłam ich na prawdę bardzo dużo. Z dnia darmowej dostawy jednak nie skorzystałam, bo w grudniu nie robię kosmetycznych zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się kulturalnie oparłam wdziękom i nie zamówiłam kompletnie nic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. troszkę zamówiłam, chyba w 4 sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ja na nic się nie zdecydowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zdecydowałam się tylko na jedno zamówienie z ezebra.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja zrobiłam małe zakupy, ale oczywiście nie takie jak planowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja na DDD nic nie kupowałam, chociaż bardzooo mnie kusiło :) postanowiłam, że jednak się wstrzymam, czasem dostawa to tylko 8-10 zł, a nie znalazłam niczego co potrzebuję w sklepach, które brały udział w DDD. A jeśli już coś u nich takiego było to wychodziło znacznie drożej niż u konkurencji, która nie organizowała darmowej dostawy :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zamówiłam paletkę Iconic 3 i kamuflaż Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przegapiłam i nie żałuję :)
    Kupiłam tylko kilka pędzli w czarny piątek i "więcej grzechów nie pamiętam" ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja cały grudzień staram się oszczędzać, chociaż to mało możliwe gdy trzeba kupić prezenty ;D

    Bardzo mnie cieszy, że spodobała Ci się moja propozycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. nakupiłam kosmetyków jak głupia a później się dziwie gdzie jest kasa z mojego konta ;p

    Chcę Cię zaprosić na rozdanie czekające na moim blogu, sama wybierasz kosmetyczną nagrodę . Wystarczy że zaobserwujesz blog i gotowe :)Zachęcam do wzięcia udziału

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/2014/12/r-o-z-d-n-i-e-2-tak-jak-obiecaam-przy.html

    OdpowiedzUsuń
  28. ja niestety nie kupiłam nic, ale poniekąd jestem z siebie dumna ;D

    OdpowiedzUsuń