Strony


Hej!
Nie od dziś wiadomo, że jestem fanką wszelkiej maści produktów do ust. Nie mogłam więc przejść obojętnie obok sklepów Yves Rocher, gdy pojawiły się w nich pomadki ochronne. Skusiłam się na wersję kokosową. Czy jestem zadowolona z zakupu? Przekonajcie się same.



Yves Rocher Kokosowy balsam do ust
Cena: ok. 8 zł
Pojemność: 4,8 g
Dostępność: sklepy Yves Rocher


Opakowanie:
Jak widzicie, pomadka YR to typowy wykręcany sztyft. Wygoda i funkcjonalność. Opakowanie jest wytrzymałe, nie pękło, choć zaliczyło już kilka upadków.

Skład:
Nieznany, niestety. Brak tej informacji na opakowaniu.


Moja opinia:
Jako wielka fanka kokosowych aromatów nie mogłam przejść obojętnie obok tego balsamu do ust. Jeśli chodzi o zapach to nie zawiodłam się! Pachnie po prostu obłędnie. Jak prawdziwy kokos! Zapach na pewno Was nie zawiedzie. Jeśli chodzi o działanie to.. hmm Nie jest zbyt spektakularne, ale też nie najgorsze. Nawilżenie jednak nie utrzymuje się zbyt długo. Osoby o problematycznych ustach nie będą chyba zadowolone z działania. 


Mimo wszystko balsam przypadł mi do gustu ze względu na śliczny zapach. Dość szybko zużyję ten balsam, bo lubię ten kokosowy aromat. Na lato jest wystarczający, czy jednak kupię kolejne opakowanie...?

14 komentarzy:

  1. Na teraźniejszą pogodę słabsze mazidełka do ust mi starczają, czuję się zachęcona głównie przez kokosowy zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda,że na długo nie nawilża,bo bardzo lubię wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam macadamia i był przeciętny

    OdpowiedzUsuń
  4. To jeden z tych produktów nad którymi dumam pół godziny - brać czy nie brać? No i póki co nie wzięłam, ale skoro nie jest zły to pewnie kiedyś mnie skusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie mógłby w ogóle nie działać, byle pachniał kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kokosowe zapachy, jednak szkoda że nawilża na krótko ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim ulubieńcem jest Carmex, tego nie kupiłabym co nie przepadam za zapachem kokosa w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie pewnie jego dziaałanie byłoby zbyt delikatne, nie znam za bardzo kosmetyków z yves-rocher

    OdpowiedzUsuń
  9. Z zapachem zapoznałam się w sklepie i podobał mi się, ale ostatecznie nie wzięłam ze względu na zapasy innych smarowideł do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tego kokoska chociaż wolę mocniejsze nawilżacze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam te balsamy. Ale kupiłam z The Body Shop

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach, więc nie wykluczam, że kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń