Marion, hair anti-age, maska odmładzająca do włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych


Witajcie w ten upalny dzień lipca!
Lubicie takie upały? Ja sama nie wiem... Są plusy i minusy takiej temperatury, ale o wiele przyjemniej jest ją znieść, wygrzewając się na plaży. Ja niestety, muszę pracować :P Jak żyć...? 
Dzisiejszy post dotyczy włosów, a raczej tego, jak jeden z kosmetyków marki Marion sprawdza się na różnych typach włosów. Pod lupę zostały wzięte farbowana czupryna mojej mamy oraz moje proste długie blond włosy.



Marion, hair anti-age, maska odmładzająca do włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych
Cena: ok. 9 zł
Pojemność: 150 ml
Dostępność: drogerie Natura

Opakowanie:
Wygodne i ładne (mam jakiś sentyment do różu :D). Produkt aplikuje się za pomocą pompki i jest to dobre rozwiązanie.

Skład:
Wybaczcie jakość zdjęcia. W składzie zauważalny jest alkohol, ale na szczęście nie dostrzegłam, by negatywnie wpływał na włosy.


Opinia:
Ze sprayu korzystają dwie osoby: ja i moja mama. Dlatego zaraz opowiem Wam o oczekiwaniach nas obu i efektach stosowania. Najpierw jeszcze możecie rzucić okiem na obietnice producenta, a jest ich naprawdę sporo, dokładnie 10.

Maska  Odmładzająca  10 w 1 uzupełnia niezbędne składniki odżywcze, które włosy tracą z wiekiem. Rewolucyjna formuła w emulsji.  Zawarte w masce składniki aktywne (Baicapil™, olej monoi, oliwa z oliwek, D-panthenol ) dają  włosom 10 korzyści:
    Dostarczają włosom substancji odżywczych
    Redukują rozdwajanie się końcówek
    Zapobiegają  nadmiernemu wypadaniu,
    Przywracają gęstość włosów
    Wygładzają
    Działają odbudowująco
    Nadają zdrowy połysk
    Poprawiają krążenie i odżywienie cebulek
    Dyscyplinują puszące się włosy
    Ułatwiają rozczesywanie i rozplątywanie włosów
Aplikować maskę można na dwa sposoby: na włosy mokre i suche. My jednak preferujemy aplikację na mokro. 

Moja mama oczekuje od maski ujarzmienia i odżywienia. Oczywiście dodatkowe korzyści takie jak zapobieganie wypadaniu czy odbudowa cebulek są mile widziane :) Trzeba przyznać, że włosy mojej mamy po użyciu maski są zdyscyplinowane, nie wykręcają się w różne strony. Jednak mama nie zauważyła, by maska wpłynęła hamująco na wpadanie włosów czy przywróciła ich gęstość. Widać jednak, że włosy lekko błyszczą. Co ciekawe, dzięki użyciu maski włosy mamy są bardziej podatne na układanie. Mama nie zauważyła ponadto odmłodzenia włosów :P



Dla mnie tego typu produkty powinny dyscyplinować włosy, ułatwiać rozczesywanie i nadawać połysk, jednocześnie nie przetłuszczając nadmiernie włosów. W moim przypadku ten produkt się sprawdza. Nie przesadzam z ilością aplikowanego produktu, dlatego zyskuję "pomocnika" w rozczesywaniu bez przyklapu.

Obu nam podoba się zapach maski, który jednak długo nie utrzymuje się na włosach. Wydajność również oceniam jako dobrą, niewielka ilość kosmetyku wystarczy do zabezpieczenia włosów.

Producent obiecuje wiele, ale czy jeden produkt jest w stanie rozwiązać aż tyle problemów? Maska moim zdaniem dobrze się sprawdza, ale przy wygładzeniu i zdyscyplinowaniu włosów. Na pewno nie obciąża włosów, a dla mnie to już wiele znaczy. Jednakże chyba nie odmłodzi naszych kosmyków...?

Znacie ten produkt?  Może polecacie spraye do włosów innych marek, które pomagają zdyscyplinować włosy, ale ich nie obciążą?

13 komentarzy:

  1. Nie lubię jakoś kosmetyków z tej firmy, na ogół są raczej średnie, oczywiście bywają wyjątki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki do włosów z tej firmy się u mnie nie sprawdzają ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę w cudowne działanie, takich mgiełek, ale lubię je stosować, pomagają mi rozczesać włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż przyciąga wzrok. Mgiełki lubię. Może nie do końca wierze w ich cudowną moc ale pomagają ogarnąć włosy po myciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam i raczej nie wypróbuję bo tego typu produkty raczej przeciążają moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz ją widzę,ale dobry chwyt marketingowy Mariona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znając życie... pewnie by się u mnie nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam alergię na hasła typu 10 w 1 ;) Ten trik marketingowy zazwyczaj zniechęca mnie do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bardzo lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam tą maskę i nawet się z nią polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć marka nie jest mi obca, nie miałam okazji stosować zbyt wielu jej kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń