Wishlista wakacje 2015


Cześć!

Nie jestem fanką robienia wishlist. Ale natchnęło mnie. W końcu mamy wakacje i można troszkę zaszaleć. Dzięki temu, że prowadzę bloga, jestem bardziej zdecydowana i lepiej wiem, czego potrzebuję, ale czasem ulegam wpływom. Zapraszam Was na krótki przegląd moich zachcianek :) Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować moje małe kosmetyczne "marzenia". 




1. Kosmetyku znajdującego się pod numerem jeden, chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Od dawna marzy mi się matowa szminka Bourjois. Jestem zdecydowana na 10 - Don't pink of it. Wydaje mi się, że najbardziej będzie pasować do mojego typu urody. Mam nadzieję, że się nie zawiodę :P

2. EOS chodzi za mną już jakiś czas. Nie jestem gadżeciarą, ale szczerze przyznam, że nigdy nie używałam balsamu do ust w takiej formie i ogromnie mnie ciekawi, jak się sprawdza. Liczę poza tym na dobre właściwości pielęgnacyjne.

3. Kallos to nieznana mi marka. Chciałabym jednak w końcu dowiedzieć się, jak zareagują na nią moje włosy. Skuszę się prawdopodobnie na wersję Keratin, ponieważ czytałam, że dobrze sprawdza się na włosach niskoporowatych. Czy jakaś włosomaniaczka mogłaby to potwierdzić? Bardzo proszę :)

4. Kilka dni temu odwiedziłam YR i ten zapach (jabłko + anyż) po prostu mnie zachwycił. Mgiełka według mnie świetnie pasuje na gorące letnie wieczory. Czytałam jednak, że trwałość nie jest na zadowalającym poziomie. Nie jest to dla mnie produkt pierwszej potrzeby, ale może zaszaleję. Przecież ostatnią mgiełkę kupiłam sobie jakieś 10 lat temu!

5. Olej kokosowy to wielozadaniowy produkt. Chciałabym w końcu móc poznać jego zbawiennie właściwości. 

6. Ostatni kosmetyk na liście to krem marki Dermedic. W zasadzie chciałabym wypróbować kilku produktów tej marki z linii Angio Preventi. Moja cera naczynkowa będzie mi za to wdzięczna.


Znacie któryś z produktów zamieszczonych na mojej kosmetycznej liście? Polecacie czy odradzacie?


24 komentarze:

  1. Eos także znajduje się na mojej wishliście. Z Yves Rocher mam peeling o tym zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta mgiełka jest też i na mojej chciejliście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Eosy i lubię. Pielęgnują nie aż tak super, ale lubię je

    OdpowiedzUsuń
  4. EOSy są super :). Mgiełka YR ma bardzo ładny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  5. też chętnie bym sprawdziła olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po olej kokosowy zapraszam Kochana do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maskę keratin miałam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Eosa bardzo Ci polecam , jest wart zakupu i bije na głowę balmi. Miałam maskę kallos Keratin ale na moich włosach średnio się sprawdziła. Botox jest lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo chciałabym przetestować maske z Kallosa, ale bananową :-)
    A ten krem z dermedic planuję kupić mojej mamie, bo mam inne produkty z tej firmy z linii nawilżającej które bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć Joa, właśnie pracujemy nad serwisem który będzie służył dokładnie do tego co zrobiłaś w tym poście czyli do tworzenia wishlist. Fajne jest to że od każdego iWisha czyli rzecz, którą chcesz dostać podpinamy unikalny numer rachunku bankowego dzięki czemu możesz zbierać na wszystkie rzeczy. Na razie jesteśmy w zamkniętej wersji beta ale jeżeli byś skorzystała z naszego narzędzia było by nam bardzo miło. Założyć konto możesz tutaj https://iwisher.pl/register hasło dla beta testerów to: chcę testować. Jakbyś miała jakieś pytania odnośnie aplikacji to pozostaję do dyspozycji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Eosik też chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  12. matowe pomadki Bourjois marzą i mi się, tylko muszę zużyć swoje zapasy i z pewnością zakupie sobie jedną z tych pomadek

    OdpowiedzUsuń
  13. Też muszę kupić olejek kokosowy, bo mój się skończył. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylko olej kokosowy, Ja kupuję Olejowy Raj, jest tani i dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia w realizacji listy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w zapasach maskę Kallos Keratin i też jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Olej kokosowy też od jakiegoś czasu za mną chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko z chęcią bym też przetestowała oprócz 1. Kallosy mam i czekają:)

    OdpowiedzUsuń
  18. znam olej kokosowy:) zapraszam na rozdanie vita liberata:)

    OdpowiedzUsuń
  19. znam olej kokosowy:) zapraszam na rozdanie vita liberata:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Matowe pomadki Bourjois są genialne, a olej kokosowy to dla mnie pozycja obowiązkowa, która powinna się znaleźć w każdej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oleju kokosowego używam głównie w kuchni i świetnie się sprawdza. A matowe pomadki z Bourjois w odcieniach nude to moje ukochane pozycje na lato :)

    OdpowiedzUsuń