Strony


Lato w pełni. Nie mam ochoty na długie kąpiele - wolę wskoczyć pod prysznic. Dlatego chciałabym Wam dziś opowiedzieć o produkcie, który dodaje mi energii. Chodzi mi o żel pod prysznic marki Le Petit Marseillais werbena i cytryna. Zastanawiałam się, o co tyle szumu - dlaczego wszyscy mówią o tym produkcie? Teraz już chyba wiem...


Le Petit Marseillais - żel pod prysznic werbena i cytryna
Cena: ok. 15 zł
Dostępność: drogerie
Pojemność: 400 ml


Opakowanie: 
Kanciasta butla o pomarańczowej barwie. Zatrzask działa bez problemu, nie łamie paznokci. Butla 400 ml jest dość sporych rozmiarów, mniejsze dłonie mogą nie być zachwycone z jej wielkości :P 


Skład:


Obietnice producenta:


Moja opinia:

Co mnie zauroczyło w tym żelu to zapach: wyczuwam cytrynę i werbenę. Żel pachnie jak cukierki Nimm2. I bardzo mi się to podoba. Poranny prysznic dodaje energii. Tak, jestem fanką cytrusowych aromatów. Żel jest naprawdę bardzo wydajny - wystarczy odrobina, by umyć całe ciało. Kosmetyk świetnie się pieni, dobrze oczyszcza i odświeża skórę.
Nie zauważyłam jednak, by nawilżał ciało. Nie wysusza nadmiernie, ale nie nawilża.


Generalnie jestem na tak  A Wy? :)

13 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie wąchałam werbeny :)
    u mnie zmienił się adres bloga, jeśli jesteś zainteresowana, zajrzyj :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam inny wariant zapachowy i podobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nic od nich nie miałam:) Chociaż nie powiem coraz bardziej mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam, kilka razy próbowałam kupić, ale jakoś nie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podoba się bardziej zapach z wanilią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś piwonie i malinę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam chęć na tą wersję zapachową.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapach nie mój ale jetsem ogólnie ciekawa tych żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach ile ja się już naczytałam o tej serii żeli. Jak tylko zużyję zapasy, to na pewno się z nimi bliżej zapoznam. Uwielbiam takie cytrusowe zapachy, zwłaszcza po treningu na siłowni.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie się totalnie nie sprawdził- wysuszał potwornie. Zgodzę się z zapachem, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też testowałam, mają fajne zapachy. :-)

    OdpowiedzUsuń