Ziaja, tonik ogórek


Witajcie!

Ziaja to bardzo znana marka, która kusi nas niskimi cenami. Ja sama już nie wiem, czy bardziej jestem zadowolona z działania jej kosmetyków, czy nie, ale dziś chciałabym opowiedzieć Wam o pewnym toniku. Do niedawna jako zacofany kosmetycznie człowiek nie korzystałam z dobrodziejstw tego typu produktów, ale przyszedł czas i na mnie :) 

tonik bez alkoholu, ziaja-ogorek

Skład:

ziaja tonik, tonik do cery tlustej


Moja opinia:
Nowa seria Ziaji kusiła mnie już od jakiegoś czasu. Lubię proste, nieprzesadzone opakowania kosmetyków. Tonik marki Ziaja (200ml) właśnie tym przyciągnął moją uwagę - swoją prostotą. Jeśli zaś chodzi o działanie to moim zdaniem, spełnia moje oczekiwania. Tonik pachnie delikatnie, co wrażliwsi wyczują w nim ogórka, ale nie jest on nachalny. Warto podkreślić, że tonik dobrze radzi sobie z oczyszczeniem cery i odświeża ją. Po użyciu nie mamy wrażenia lepkości ani suchości skóry. Tonik świetnie przygotowuje ją do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. 

tonik z ziaji, tonik ogorkowy, zel micelarny ziaja

Mam wrażenie, że łagodzi też drobne zaczerwienienia i podrażnienia. Muszę również dodać, że otworek, za pomocą którego płyn wydobywa się na zewnątrz opakowania jest idealnych rozmiarów, co sprawia, że nie uronimy ani jednej kropli (bardzo nie lubię, gdy kosmetyki pryskają na wszystkie strony). Nabrałam ochoty na żel micelarny Ziaji z tej samej linii.

Tonik przeznaczony jest do cery tłustej, normalnej i mieszanej - każda z nas powinna być zadowolona :) A poza tym - nie zawiera alkoholu. Polecam dziewczyny (tonik jest dostępny tutaj)! Dajcie znać, jakie są Wasze ulubione toniki :)
Zapraszam Was również do zapoznania się z recenzją żelu micelarnego ogórek mięta. 

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki Ziaja, ale tego toniku nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki Ziaja, ale tego toniku nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę go, ale kiedyś miał chyba inne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten tonik i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ziaja nie należy do moich ulubieńców... przestałam kupować kosmetyki tej marki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z jednych kosmetyków zadowolona, inne nie były zbyt udane, ale ciągle kupuję kolejne :)

      Usuń
  6. Ja raczej lubię kosmetyki Ziaji. Wszystkie, które stosowałam dobrze na mnie działały. Muszę spróbować tego toniku, skoro łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia, ostatnio coś mi się dzieje z cerą..

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ten produkt to totalny bubel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś był moim ulubionym, ale byłam nastolatką i mogłam pozwolić sobie na kosmetyki z Ziajowej półki cenowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mojąc 13 lat można używać tego toniku?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe, nigdy czegoś takiego nie używałem.

    https://wiplast.com/pl/

    OdpowiedzUsuń