Nowości ostatniego miesiąca


Witajcie!

Mamy już połowę czerwca - jakie to niespodziewane! Co rusz zastanawiam się, jak to jest możliwe, że czas tak pędzi. Czy Was też to tak nurtuje? Przydałby się naprawdę jakiś czasowstrzymywacz. Przez ostatni miesiąc trafiło w moje łapki parę fajnych kosmetyków. Warto zrobić zatem małą prezentację. Poprzedni wpis tego typu cieszył się sporą popularnością, wiec postanowiłam kontynuować tę tematykę.  

Najbardziej wyczekiwana przesyłka tego miesiąca to zestaw kosmetyków beGLOSSY My Way. W skład zestawu wchodzą: krem upiększający Organique, perełki w żelu pod prysznic Nivea, suchy szampon got2b, płyn micelarny Biolaven, dotleniająca maska Dermiss oraz miniaturka pachnącej maski Schwarzkopf. Zdradzę Wam od razu, że krem upiększający Organique zdążył już zdobyć moje uznanie. 
A wszystko zostało zapakowane w pojemną kosmetyczkę. Idealnie na letnie wojaże! Naprawdę miła przesyłka od hedvigisokosmetykach - jeszcze raz dziękuję! Mam szczególną słabość do różnego typu zestawów w kosmetyczkach (tak było w przypadku zestawu podróżnego Nuxe - nie mogłam przejść obok niego obojętnie). 
organic-shop-peeling-enzymatyczny
Dalej moje skromne zamówienie ze strony Skarby Syberii - peeling enzymatyczny Organic Shop. Szczerze mówiąc jestem zdziwiona jego nie-peelingową konsystencją, ale póki co go nie skreślam :) Mam wrażliwą cerę, więc nie powinnam używać silnych peelingów. Mam nadzieję, że jeszcze mnie zachwyci.
nivea-olejek-w-balsamie-kwiat-wisni
Olejek w balsamie Nivea trafił do mnie już w połowie maja - pełną recenzję możecie przeczytać tutaj. Balsam pachnie pięknie, wchłania się szybko i kupicie go w każdej drogerii. Nivea nie spoczywa na laurach i ciągle wprowadza nowości.
aa-pomadka-ochronna, pomadka-przeciwsloneczna
Pomadka ochronna AA - posiada filtr UV, dzięki czemu świetnie sprawdzi się latem (przynajmniej na to liczę). Marka ostatnio pozytywnie mnie zaskakuje, dlatego skusiłam się na tę pomadkę.  
pharmaceris-krem-na-przebarwienia, antyperspirant-adidas
Do koszyka wpadł również intensywny krem na przebarwienia Pharmaceris. Mam kilka plamek na twarzy i chciałabym się ich pozbyć. Zobaczymy jak się sprawdzi. Obok antyperspirant Adidas
real-techniques-sculpting-set, pedzle-do-konturowania-zestaw
Na końcu możecie zobaczyć zestaw trzech pędzli do konturowania. Trafiły do mnie chyba już pod koniec ubiegłego roku, ale tak dobrze schowałam je podczas remontu, że odnalazłam je dopiero teraz... Można chyba potraktować je jako nowość czerwca...? Kiedyś zapomnę swojej głowy! Jedno jest jednak pewne - takie "niespodzianki" to ja lubię :)

A co nowego u Was? Chętnie zerknę na Wasze wpisy z nowościami - zostawcie linki do siebie!

27 komentarzy:

  1. Adidas bez soli aluminium? Ciekawe jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem udany był ten beglossy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości, będziesz miała co testować

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten krem na przebarwienia mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby wszystkie nowości się sprawdziły bo widzę sporo fajnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa zawartość. Bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak sprawdzi się krem z Pharmaceris. Też mam kilka plamek, które w 100% nie chcą zniknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo nowości ;) Przyjemnego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejek w balsamie Nivea od chwili zakupu jest moim absolutnym ulubieńcem :) reszty nie miałam ale jestem ciekawa kremu na przebarwienia Pharmaceris - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie znaleźć pędzle po tak długim czasie, ale jeszcze lepiej znaleźć w swojej szafie zachomikowane 500 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapach serii Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne nowości, też mam ten zestaw beGLOSSY My Way, udało mi się go szczęśliwie wygrać w rozdaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Serii Biolaven niestety nie lubię, ale zaciekawił mnie ten antyperspirant z Adidasa bez soli aluminium. Daj znać, czy dobrze chroni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat tych pędzelków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki zestaw pędzli też bym chciała odnaleźć na dnie zapasów :-) Super nowości!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo tego w takim razie miłego testowania!:]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe jak się spisze peeling. Uwielbiam to uczucie jak znajdzie się coś co kupiło się dawno ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawe nowości Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te pędzle wyglądają nieźle, chociaż ja akurat o konturowaniu pojęcia nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo nowości. Fajny jest ten zestaw beGLOSSY My Way.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. JA Z twoich nowości nie miałam nic jeszcze :):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przyjemne nowości :) Mam ten zestaw pędzli, ten duży, grubiutki pędzel jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawartość beGLOSSY My Way zachwyca! Nie zamówiłam i teraz trochę żałuję.

    OdpowiedzUsuń