Nivea Care lekki krem przeciwzmarszczkowy


Cześć!

Balsamować swojego ciała nie muszę przez kilka dni, ale krem do twarzy to kosmetyk, bez którego nie wyobrażam sobie życia :) Uważam, że dobry krem pod oczy może opóźnić procesy starzenia się skóry i utrzymać ją w dobrej kondycji. Zwykle w mojej kosmetyczce znajduje się krem do cery naczynkowej i jakiś inny, nawilżający. Pozostając w temacie kremów do twarzy, przygotowałam opinię na temat lekkiego kremu przeciwzmarszczkowego Nivea. Krem zapewne jest Wam wszystkim znany - w końcu jakiś czas temu miały miejsce chyba trzy różne akcje promocyjne, dzięki którym można było wypróbować miliardy tych kremów za darmo :)
nivea-lekki-krem-przeciwzmarszczkowy, nivea-krem-do-twarzy
Ostatnio sporo na moim blogu recenzji kosmetyków Nivea. Wszystko za sprawą klubu Przyjaciółek Nivea, do którego się dostałam. Fajna opcja na poznanie różnych kosmetyków marki, których w moim przypadku nie kupiłabym sobie sama. Krem, który dzisiaj recenzuję trafił do mnie jednak w inny sposób. Z chęcią zabrałam się do testowania tego lekkiego kremu przeciwzmarszczkowego, bo wersja podstawowa tego kremu zdobyła moje uznanie. Szczerze mówiąc, nie przeraziła mnie jakoś informacja, że jest on przeciwzmarszczkowy :) Poza tym na mojej twarzy pojawiły się pierwsze zmarszczki wokół oczu, więc dlaczego by nie spróbować z tym kremem? 
nivea-lekki-krem-przeciwzmarszczkowy, nivea-krem-do-twarzy
Krem dostępny jest w dwóch pojemnościach: 50 i 100 ml. Plastikowy, wygodny słoiczek został oznaczony logiem marki. Producent zabezpieczył krem za pomocą folii ochronnej, co potencjalnego klienta powinno tylko cieszyć. Krem ma lekką (puszystą?) konsystencję i białą barwę. Pachnie kwiatowo, ale dla mnie jest to zapach niezbyt pociągający i nie ma nic wspólnego z zapachem tradycyjnego kremu Nivea w metalowym pudełeczku. Chyba jest za mocny dla mojego nosa. Do tego długo pozostaje na skórze. Nie jestem fanką bezzapachowych formuł, ale zapach tego kremu kompletnie mnie nie kupuje. 
nivea-lekki-krem-przeciwzmarszczkowy, nivea-krem-do-twarzy
Skład:
Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Palmitate, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Dimethicone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Sodium Polyacrylate, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Trisodium EDTA, Linalool, Geraniol, Limonene, Citronellol, Methyl Benzoate, Parfum
nivea-lekki-krem-przeciwzmarszczkowy, nivea-krem-do-twarzy
Atutem tego kremu jest zdecydowanie szybkość wchłaniania się w skórę. Od razu po aplikacji kremu przeciwzmarszczkowego Nivea skóra staje się niebywale gładka i zmiękczona. Poziom nawilżenia dla mnie jest również wystarczający. Co do działania przeciwzmarszczkowego to... nie zdziwię Was chyba, mówiąc, że moje zmarszczki w okolicy oczu nie zniknęły...? :) Chyba jednak krem ma działać prewencyjnie w myśl zasady, że lepiej zapobiegać niż leczyć. Oby tak było, bo według producenta krem ma zachowywać młody wygląd skóry na dłużej. Zwykle stosowałam krem na dzień i w zasadzie długo odczuwałam, że skóra jest w dobrej kondycji (tj. trzyma nawilżenie). Oczywiście krem jest przeznaczony do każdego typu cery i posiada filtry UV. 
nivea-lekki-krem-przeciwzmarszczkowy, nivea-krem-do-twarzy
Podsumowując, oceniam ten krem dobrze. Nawilża, szybko się wchłania i wygładza cerę. Nie wiem jednak czy przeciwdziała powstawaniu zmarszczek, ponieważ ciężko to ocenić. Co mi jednak osobiście trochę przeszkadza w przypadku lekkiego kremu przeciwzmarszczkowego Nivea to zapach. Zdecydowanie bardziej spodobała mi się podstawowa wersja tego kremu, którą poznałam dwa lata temu - lekki krem odżywczy

Jak się u Was spisał ten krem? 
Zapraszam Was także na rozdanie, w którym do zdobycia są kosmetyki marki Vianek. 

19 komentarzy:

  1. Sprawdzała go moja mam i oceniła ten krem średnio.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie przepadam za marką Nivea w sumie lubię tylko olejek pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio właśnie na dużej ilości blogów się pojawia :). Mnie do niego raczej nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałam go mamie, ale nie wiem jak się u niej sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam tego kremu, ale możliwe, że kiedyś zakupię dla Mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm w sumie z nivea do twarzy dawno nic nie miałam ale mm może warto sprawdzić ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, obecnie testuje produkty do włosów Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam lekki krem w wersji podstawowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego kremu, ale nivea czasami mnie pozytywnie zaskakuje, więc kiedyś może go zakupię :)

    Pozdrawiam!
    http://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używałam go nigdy , kiedyś byłam zakochana w nivea soft

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie tak eobie sie sprawdzil. Na pewno go juz jie kupie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rowniez go testuje i sprawdza sie wyjatkowo dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja mama jest zachwycona praktycznie wszystkimi kremami do twarzy z Nivea a mnie one strasznie zapychają;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się nie sprawdził. Nie ufam marce Nivea jeśli chodzi o kremy do twarzy. :/

    OdpowiedzUsuń
  15. lepszy niż tradycyjna wersja

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie ten krem Nivea nadal leży i czeka na swoją kolej bo testuję inne na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. znam lepsze składowo kremy, ale i tak brawo za masło shea :)

    OdpowiedzUsuń