Rozdanie świąteczne - 09.12-27.12.2017

Cześć!

Właśnie uświadomiłam sobie, że już niedługo Święta! W tym całym szale zakupowym, nie zapomniałam jednak również o drobnym prezencie dla Was. Zgłoszenia przyjmowane są do 27.12.2017, a wygrać możecie odżywczy zestaw do pielęgnacji twarzy Vianek. Mam nadzieję, że nagroda Wam się spodoba i chętnie weźmiecie udział w rozdaniu. Krem pod oczy sama planuję wypróbować. Zapraszam!
Wygrać można odżywczy duet do twarzy marki Vianek: krem pod oczy oraz płyn micelarny i tonik 2w1 do każdego typu cery. 

Warunek obowiązkowy:
  • Należy zostać publicznym obserwatorem bloga (+1 pkt)
Elementy dodatkowe: 
  • Polubienie strony Kosmetyczna na FB (+3 pkt)
  • Udostępnienie postu konkursowego na Facebooku (+2 pkt)
  • Dodanie baneru konkursowego w pasku bocznym (+2 pkt)
  • Dodanie mojego bloga do blogrolla (+2 pkt)
  • Dodanie mojego bloga do obserwowanych w serwisie bloglovin bądź zblogowani (+2 pkt)
Standardowo zgłaszać się można poprzez poniższy formularz. Możecie dodać swój adres e-mail, to ułatwi mi kontakt :)


Banerek:


Regulamin:
1. Rozdanie trwa od dnia 09.12 do 27.12.2017 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
2. Wynik ogłoszony zostanie w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania w nowym poście na blogu.
3. Organizatorem i sponsorem rozdania jest autorka bloga mowtylkoszeptem.blogspot.com. Nagroda jest nowa. Data ważności zestawu: 01.2019.
4. Zgłoszenia przyjmowane są za pomocą formularza zamieszczonego powyżej.
5. Wygrywa 1 osoba; w rozdaniu można wziąć udział tylko jeden raz.
6. Zwycięzca jest zobowiązany do podania danych do wysyłki w ciągu 5 dni od daty ogłoszenia wyników. W przypadku nieotrzymania danych, wybrana zostanie inna osoba.
7. Wysyłka nagrody odbędzie się jedynie na teren Polski.
8. Udział w konkursie jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu.
9. Konkurs odbędzie się, jeśli weźmie w nim udział co najmniej 20 osób

Zapraszam do udziału :) Dajcie znać w komentarzach, jeśli bierzecie udział lub jeśli zamieszczony formularz szwankuje. Powodzenia!

46 komentarzy:

  1. Powodzenia dla wszystkich :) Sama też wezmę udział, ale zgłoszę się trochę później :) Lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia każdemu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Powodzenia dla wszystkich ;) na moim blogu również rozdanie więc zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział i życzę powodzenia wszystkim uczestnikom =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten krem pod oczy jest fajny w przypadku osób, które nie mają problemu z cieniami :) powodzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłosiłam się oczywiście!!!Marzę o wygranej hihihi :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia. Krem pod oczy może być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a to powodzenia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za wszystkich biorących udział :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię produkty marki Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z przyjemnością biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę powodzenia wszystkim osobom biorącym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rozdanie, życzę powodzenia wszystkim biorącym udział. Osobiście jestem za stara na takie kosmetyki, także mam swoim "ulubieńców" na których jestem skazana razem ze swoim portfelem XD Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne rozdanie :)Tym razem nie wezmę udziału, ale życzę powodzenia na pewno osoba, która wygra ten zestaw będzie bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę wszystkim powodzenia :) fajna nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny zestaw. Powodzenia wszystkim Chętnym!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rozdanie! Biorę udział, bo Vianka kocham miłością bezgraniczną <3
    Życzę wszystkim powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę udział, bo z Vianka na razie miałam tylko jeden produkt i byłam nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa tych produktów z Vianka! :)

    OdpowiedzUsuń