Mikołajkowe Spotkajmy się w Łodzi - Mikołaj jest kobietą!

Cześć!

Styczeń zaraz dobiegnie końca, a ja zorientowałam się, że nie dodałam jeszcze wpisu na temat mikołajkowego spotkania łódzkich blogerek. Dzięki Sylwii z bloga Zadbana Mama znów miałyśmy okazję spotkać się i porozmawiać na tematy kosmetyczne i blogowe :) Co więcej, byłyśmy tak grzeczne, że odwiedził nas sam Mikołaj. W tajemnicy powiem Wam, że Mikołaj jest kobietą i ma naprawdę wielką torbę - jak na kobietę przystało :) W Łodzi sporo się ostatnio dzieje, nasze miasto kwitnie. Teraz zapraszam Was na relację, a w wolnych chwilach do naszego kwitnącego miasta.
Spotkanie rozpoczęła pani Monika, przedstawicielka marki Evree, swoim niezwykle ciekawym szkoleniem na temat pielęgnacji twarzy. Dowiedziałyśmy się naprawdę sporo, myślę, że wielu z nas otworzyły się oczy na pewne kwestie :) Już teraz wiem, co robiłam źle. Wiem też, na co będę zwracać większą uwagę w mojej pielęgnacji. Koniecznie zerknijcie na profil Akademii Urody, którą reprezentuje nasza prelegentka, bo naprawdę warto.
W przerwie między warsztatami, Tubajka zaserwowała nam pyszny lunch. Po raz kolejny skusiłam się na tartę z kurczakiem - znów bardzo mi smakowała :) Nie zabrakło również słodkości - oczy cieszyły urocze muffiny z malinami. Nawet karafki z wodą były pięknie przyozdobione - wszystko prezentowało się wręcz bajkowo.


Po przerwie obiadowej nadszedł czas na warsztaty kreatywne. Mogłyśmy znów wykazać się przy maszynach do szycia, szyjąc ozdoby choinkowe. Każda z nas mogła pokazać co potrafi bowiem same miałyśmy zdecydować jakie będą nasze ozdoby. Początkowo nie miałam pomysłu, ale widząc ogrom różnorodnych materiałów postanowiłam "uszyć" skarpetę z filcu. Mojemu dziełu daleko do ideału, ale myślę, że za rok będzie lepiej. Warsztaty prowadziła oczywiście utalentowana Gosia z bloga myou
W międzyczasie odwiedził nas Mikołaj, a raczej Pani Mikołajowa. Jej torba była pełna prezentów. Wszystkie blogerki były w tym roku bardzo grzeczne i otrzymały wspaniałe upominki :) Ta część spotkania przyniosła nam naprawdę sporo radości. 
Spotkanie zakończyła świetna dyskusja na tematy blogowe. Swoją wiedzą dzieliła się z nami Wiola z bloga mama-bloguje, ale nie tylko. Również inne dziewczyny opowiadały o swoich doświadczeniach w ramach współprac. Znów wyszłam z głową pełną pomysłów, które będę wcielać w życie.

Za zdjęcia dziękuję madameblania.

Spotkanie było bardzo inspirujące; wspaniale spędziłam czas. Łódzkie blogerki się aktywizują i to jest piękne. 

Co Was ostatnio inspiruje? :)

20 komentarzy:

  1. Szkoda wielka,że nie mogłam być,ale może następnym razem się uda

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super! Oby więcej takich spotkań! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety w mojej okolicy nie organizują takich spotkań...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo brakowało spotkań w Łodzi, dlatego zaczęłam organizować je sama. To naprawdę nie jest takie trudne.

      Usuń
  4. U mnie również nie organizuje się takich fajnych spotkań, wszędzie mam daleko :)Super są takie spotkania, zazdraszczam pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam na takim spotkaniu, ale mam nadzieję, że wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Mikołajowa jest The Best! Super są takie eventy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie spotkania to jest fenomenalna sprawa! Ja nie raz już uczestniczyłam w spotkaniu z innymi blogarkami i w końcu można pogadać z kimś, kto ma podobne zainteresowania do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Inspirują mnie ludzie, książki i codzienność, w której wyłapuję iskierki tchnienia ;)
    Świetne są takie spotkania, sama z chęcią wzięłabym udział w podobnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno już nie byłam na żadnym spotkaniu - to wielka frajda móc w czymś takim uczestniczyć. Pomysł z warsztatami - rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sama chciałabym wziąć udział w takich warsztatach, jeśli chodzi o pielęgnację myślę, że wszystko raczej robię poprawnie bo moja skóra jest zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne są takie spotkania, można poznać tyle ciekawych dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Takie spotkania są mega fajne i bardzo Inspirujące

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wspaniałe spotkanie. Ja już dawno nie byłam na żadnym, mam nadzieję, że wkrótce uda mi się na jakieś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zawsze oglądać takie spotania :) Moze keidys mi sie uda byc :) :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna inicjatywa. Może kiedyś i ja się odważę i wybiorę na takie spotkanie, widać że są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że bawiliście się fantastycznie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cóż za miłe spotkanie! I nawet Pani Mikołajowa jest! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastycznie się tak spotkać w gronie osób z podobnymi zainteresowaniami i pasjami :) Piękna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Brałam udział w takich spotkaniach w Bydgoszczy i przemiło wspominam!

    OdpowiedzUsuń