Pianka oczyszczająca do twarzy Cosnature


Cześć!

Oczyszczanie to najważniejszy element pielęgnacji. Powinnyśmy, więc poświęcać mu należytą uwagę, mimo że wcale nie musimy tego momentu pielęgnacji lubić. Na rynku pojawia się naprawdę wiele ciekawych produktów, które mogą nam tę rutynową czynność nieco umilić. Mam tu na myśli piankę do oczyszczania twarzy z cytryną i melisą Cosnature. Niemiecka marka Cosnature staje się coraz bardziej popularna i lubiana. Wcale mnie to nie dziwi: oferuje bowiem kosmetyki w dobrych cenach dla wymagających klientów.
pianka-cosnature, pianka-do-twarzy-cosnature
Pianka oczyszczająca 3w1 Costnature (ok. 25 zł/200 ml) posiada naprawdę wygodną pompkę, która pozwala na dozowanie produktu według potrzeb. Jedna porcja (czyli jedna pompka) pozwala na dokładne umycie całej twarzy i szyi. Biała pianka jest lekka jak chmurka, wspaniale rozprowadza się ją na skórze. Zapach jest cytrynowy, ale nie przypomina zapachu odświeżacza :) Piszę o tym, ponieważ przy zakupie cytrusowych kosmetyków pojawia się obawa, że będziemy pachnieć jak płyn do czyszczenia łazienki. Pianka do twarzy Cosnature natomiast wyróżnia się naprawdę ciekawym niebanalnym cytrynowym zapachem. Zapach na początku jest dość silny, ale szybko ulatnia się ze skóry.
pianka-cosnature, pianka-do-twarzy-cosnature
pianka-cosnature, pianka-do-twarzy-cosnature

Skład:
Aqua, coco-glucoside, sucrose, sodium coco-sulfate, glycerin, betaine, alcohol, lactic acid, melissa officinalis leaf extract, citrus limon peel extract, citric acid, parfum, citral, citronellol, geraniol, limonene, linalool, potassium sorbate, sodium benzoate
pianka-cosnature, pianka-do-twarzy-cosnature
Piankę Cosnature mogę polecić osobom z cerą mieszaną lub tłustą. Oddałam ją mojej mamie, ponieważ ta pianka jest produktem stworzonym idealnie dla niej. Ma oczyszczać, rozjaśniać i ograniczać nadmiar sebum. I własnie to robi! Mimo że nie jest to produkt z mocnym składem, to naprawdę dobrze myje i oczyszcza skórę twarzy. Z związku z czym po umyciu może pojawić się uczucie delikatnego ściągnięcia skóry. Niemniej, dzięki temu nie zapomnimy sięgnąć po krem :) Jeśli stosujecie dwuetapowe oczyszczanie twarzy, to pianka świetnie spełni się jako produkt do zmywania oleju (ja testowałam ją w taki sposób).
pianka-cosnature, pianka-do-twarzy-cosnature
Do niewątpliwych zalet pianki oczyszczającej Cosnature należy jej wydajność. Co prawda należy zużyć ją w ciągu 12 miesięcy od otwarcia, ale uważam, że bez pomocy drugiej osoby może nie być to możliwe. Dlatego warto się nią z kimś podzielić :)
Pianka nadaje się również do zmywania makijażu - radzi sobie z podkładem czy szminką, także śmiało można jej używać również do demakijażu.
pianka-cosnature, pianka-do-twarzy-cosnature
Kosmetyki Cosnature stają się coraz bardziej dostępne. Ostatnio widziałam je chociażby w Hebe, ale na pewno dostaniecie je w aptekach (DOZ, Cefarm) czy drogeriach online z kosmetykami naturalnymi. 

Miałyście już do czynienia z kosmetykami Cosnature? Znacie tę piankę? Jakich produktów używacie do czyszczenia twarzy? 
W wolnej chwili zapraszam Was na bloga Michała Twoje Źródło Urody, dzięki któremu testuję tę piankę :) 

30 komentarzy:

  1. Mam ja a moj mąż bardzo chętnie używa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzieś ostatnio czytałam już o tej piątce i jestem ciekawa jej działania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale z Twojej recenzji wynika, że warto w taki zakup zainwestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej pianki, choć bardzo lubię taką formę oczyszczania twarzy :) a jeszcze jak daje radę z demakijażem to już jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pianki do twarzy to swietna sprawa! Kiedys podchodziłam do nich z dystansem, na szczescie szybko zmieniłam zdaniem 💙

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam skórę suchą i wrażliwą, więc to nie do końca produkt dla mnie :) Ale ogólnie piankę miałam tylko raz i chętnie wypróbuję inną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tej pianki, jednak sama konsystencją do mnie przemawia :D Fajnie, że tak dokładnie oczyszcza skórę, również podkład :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie - właśnie pojawił się nowy wpis :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyglądam się ostatnio tej piance z ogromną ciekawością :) Mam cerę mieszaną i myślę, że ma szansę się u mnie sprawdzić - o ile nie przesuszy mojej skóry na policzkach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kilka kosmetyków tej firmy i jedne się sprawdziły, inne zaś w ogóle. Z tą pianką nie miałam jeszcze styczności, ale lubię taką formę kosmetyków do twarzy, na pewno kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię tą markę choć pianki jeszcze nie miałam, brzmi fantastycznie, urocze zdjęcia. chętnie kiedyś po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ta pianka, ale na razie mam podobną Baikal Herbals i też sobie dobrze radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię cytrusowe zapachy więc z chęcią bym wypróbowała tą piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej pianki, ale widze że jest idealna do mojej mieszanej cery . Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam jej. Pianko sa super do mojej cery, wiec chetnie spróbuje: )

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i nie lubię. Zapach kojarzy mi się z odświeżaczem powietrza w toalecie - jak dla mnie chemiczny. Poza tym za mocno mnie wysuszała - jednak wiem, że wiele osób ją chwali.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cytrusowa przydała by się mi z rana na przebudzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo pozytywnego o niej słyszałam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pianki niestety nie miałam, ale ogólnie markę znam i lubię. Produkty tej firmy świetnie się u mnie sprawdzają i przeważnie jestem z nich zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Coraz głośniej w sieci o tych kosmetykach - aż jestem ciekawa, jak sprawdziłyby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo osób chwali tą piankę. Jestem ciekawa jak sprawdziłaby się na mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam o niej już nie raz, ale sama nigdy nie miałam. Czekam na mnie w zapasach pianka Tess.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam cytrynowe kosmetyki! Po myciu twarzy taką pianką, zmęczenie na pewno znika! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam tą piankę i bardzo ją lubiłam.

    Dziękuje za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  25. Znam kilka produktów Cosnature, średnio się u mnie sprawdziły, ale tę piankę chciałabym przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja z tej pianki mega zadowolona jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam, ale chętnie bym ją wypróbowała, forma pianki zwykle wzbudza moje zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń