Rosegal - torebka na wiosnę, sweter i ozdoby do włosów

Cześć!

Mam wrażenie, że upłynęły wieki od kiedy dotarło do mnie zamówienie z Rosegal. Przez Święta czas oczekiwania nieco się wydłużył i dopiero niedawno odebrałam przesyłkę z poczty. Jak to mówią: lepiej późno niż wcale. Najważniejsze, że w ogóle ją otrzymałam :D Całe szczęście, że nie zamawiałam żadnych świątecznych dodatków, bo byłyby na przyszły rok.
rosegal-torebka, rosegal-zamowienie
Pierwsza rzecz, która skradła moje serce to niebieska torebka-worek. Widziałam ją na zdjęciach u innych dziewczyn i już wtedy zdobyła moje serce. Wykonana jest bardzo starannie i ładnie się prezentuje. Nie ma dużych rozmiarów, ale pomieści najważniejsze gadżety kobiety :) Posiada długi pasek, dzięki czemu można nosić ją na ramieniu. Jestem z niej bardzo zadowolona, na pewno pojawi się w moich wiosennych stylizacjach. Zdjęcie wyżej oddaje jej faktyczny kolor. Wybaczcie zdjęcia poniżej, ale nie mogłam się doczekać aż dodam ten post : )
rosegal-torebka, rosegal-zamowienie

rosegal-torebka, rosegal-zamowienie
Zamówiłam także sweter z chokerem w kolorze butelkowej zieleni. Na początku nie byłam przekonana do tego kroju, ale sweter okazał się tak ciepły, że ostatecznie polubiłam go. Ekspresy są sprawne, tj. rozpinają się, ale nie wiem czemu miałoby to służyć :D
Najmniejsze elementy mojego zamówienia do spinki do włosów. Pierwsza z nich imituje kryształek. Moje włosy są dość cienkie, ale mimo to utrzymuje się na nich bez problemu. Druga spinka to właściwie grzebyk. Podoba mi się jej wygląd i wykonanie, ale nie wiem czemu spodziewałam się innej formy zapięcia, skoro wszystko jest ukazane na zdjęciach. Myślę, że nie będę z tej drugiej korzystać zbyt często, chyba, że znajdę jakąś łatwą fryzurę, w której można ją wykorzystać :)



Dajcie znać czy coś wpadło Wam w oko. Co ostatnio fajnego kupiłyście? 



38 komentarzy:

  1. A ja właśnie ostatnio poluję na taką torebkę- worek. Jest świetna! Kolor ten idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebeczka, niedługo lato, więc wspaniała na podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super torebeczka, niedługo lato, więc wspaniała na podróże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka-worek ma ciekawy odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest naprawdę śliczna :) Podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka ładna, choć chyba nie do końca do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna torebka, aczkolwiek sama bym pewnie nie miała jej do czego nosić - ze względu na kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam sporo czarnych ubrań, więc myślę, że trochę rozjaśni moje stylizacje ;)

      Usuń
  8. Też mam tą torebkę, czeka sobie grzecznie na wiosnę :) Jestem z niej bardzo zadowolona, podoba mi się też beżowa wersja, ale niebieską zamówiłam z tego względu, że będzie mi ładnie pasowała do błękitnych Adidasów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u Ciebie ją podpatrzyłam i tak mi się spodobała, że zamówiłam :)

      Usuń
  9. Piękna jest ta torebka! Chyba sama się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Diamencik jest naprawde swietny. Bardzo lubie takie dodatki do wlosow :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Najbardziej w oko wpadła mi spinka w kształcie kryształka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna ta torebka, ale najbardziej spodobały mi się spineczki, są cudowne :):*

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zamówienie, mam podobną torebkę ala worek ale w kolorze bladego różu i uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi sie bardzo podoba - szczegolnie sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ta torebeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna torebka i ozdoby do włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba ta torebka, widziałam już u kilku dziewczyn i na prawdę fajnie się prezentuje :) Zarówno na stronie jak i na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowna torebka, tez mam taka, ale brązową:D
    a kryształek rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka bardzo mi się podoba :) przez swój pastelowy kolor, na wiosnę idealna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka jest fantastyczna. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna torebka i sweterek bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka ma grnialny kolor! Te zlote dodatki prezentuja sir naprawde fajnie i stylowo

    OdpowiedzUsuń
  23. Super torebeczka , podoba mi się :)
    Zapraszam marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten sweterek z chockerem też mam i bardzo go lubię :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna torebka i kolczyki również :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna torebka i kolczyki również :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie przygarnęłabym taką torebkę, tylko w pudrowym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zamówienie.
    Torebka jest przepiękna.
    :*

    OdpowiedzUsuń