Rozdanie z paletką Makeup Revolution

Cześć!
Ostatnio niemałą furorę robią palety cieni Makeup Revolution. Są to przepięknie wyglądające czekoladki. Jeśli o mnie chodzi to powieki maluję bardzo rzadko, ale wiem, że wśród czytelników mojego bloga są osoby, które uwielbiają się malować. Dlatego postanowiłam zorganizować dla Was małe rozdanie. Nagrodą będzie właśnie paleta-czekoladka I HEART CHOCOLATE. Zawiera ona 16 zróżnicowanych kolorystycznie cieni, dzięki którym wyczarujecie dzienne jak i wieczorowe makijaże - moim zdaniem na każdą okazję. Zapraszam do udziału. Jak zwykle możecie zgłaszać się możecie za pomocą formularza. 
paletka-makeup-revolution-rozdanie,i-heart-chocolate-makeup-revolution


Poniżej znajduje się banerek do pobrania. Swatche natomiast możecie podejrzeć na przykład tutaj
paletka-makeup-revolution-rozdanie,i-heart-chocolate-makeup-revolution

Warunek obowiązkowy:

Należy zostać publicznym obserwatorem bloga - przez gadżet Obserwatorzy na basku bocznym bloga (+1 pkt)

Elementy dodatkowe: 

Polubienie strony Kosmetyczna na FB (+3 pkt)
Polubienie profilu stronakosmetyczna na Instagramie (+3pkt)
Udostępnienie postu konkursowego na Facebooku (+2 pkt)
Dodanie baneru konkursowego w pasku bocznym (+2 pkt)
Dodanie mojego bloga do blogrolla (+2 pkt)
Dodanie mojego bloga do obserwowanych w serwisie bloglovin bądź zblogowani (+2 pkt)
Standardowo zgłaszać się można poprzez poniższy formularz. Możecie dodać swój adres e-mail, to ułatwi mi kontakt :)




Regulamin:

1. Rozdanie trwa od dnia 24.03 do 25.04.2018 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

2. Wynik ogłoszony zostanie w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania w nowym poście na blogu.

3. Organizatorem i sponsorem rozdania jest autorka bloga mowtylkoszeptem.blogspot.com. Nagroda jest nowa. 

4. Zgłoszenia przyjmowane są za pomocą formularza zamieszczonego powyżej.

5. Wygrywa 1 osoba; w rozdaniu można wziąć udział tylko jeden raz.

6. Zwycięzca jest zobowiązany do podania danych do wysyłki w ciągu 5 dni od daty ogłoszenia wyników. W przypadku nieotrzymania danych, wybrana zostanie inna osoba.

7. Wysyłka nagrody odbędzie się jedynie na teren Polski.

8. Udział w konkursie jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu.

9. Konkurs odbędzie się, jeśli weźmie w nim udział co najmniej 20 osób


Zapraszam do udziału :) Dajcie znać w komentarzach, jeśli bierzecie udział lub jeśli zamieszczony formularz szwankuje. Powodzenia!

35 komentarzy:

  1. Życze wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygrana na pewno zadowoli zwycięzcę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna paletka, moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biore udzial, nie mam jeszcze zadnej czekoladki wiec tym bardziej ciesze sie z tego konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jjuz taka czekoladke, powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cienie Makeup Revolution więc chętnie biorę udział w rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na tą czekoladkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tę paletkę i to jedna z moich ulubionych czekoladek MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę czekoladkę i bardzo ją lubię :) Jedna z moich ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne sa te czekoladkowe paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka idealna na co dzień, ja właśnie do zwykłych makijaży używam takiej podobnej :) Chociaż jak najbardziej można nią zrobić nawet mocniejszy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolorki na co dzień ma ta paletka, powodzenia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wszystkim powodzenia, czekoladki są super, sama też się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta paletka więc się zgłosiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tą i inne czekoladki - lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne kolorki, to powodzenia dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam taką paletkę, więc się nie zgłaszam, ale życzę innym powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam już kilka paletek, w tym tę więc życzę uczestnikom powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powadzenia wszystkim życzę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Słodka nagroda! Zgłaszamy się z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wysłałam swoje zgłoszenie :)
    U mnie na blogu również jest rozdanie na które serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne rozdanie. Życzę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłoszenie wysłane i biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna nagroda :) Zgłoszenie wysłane

    OdpowiedzUsuń
  25. Formularz wysłałam i biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam wiele dobrego o tej paletce aczkolwiek nigdy jej nie przetestowałam. Muszę koniecznie to zmienic:)

    OdpowiedzUsuń