Masła The Body Shop z linii świątecznej... 2018 :)

Masła The Body Shop z linii świątecznej... 2018 :)

Hej!

Cieszę się, że mój poprzedni wpis był tak chętnie odwiedzany :) Miałam ostatnio różne przemyślenia na temat zasadności istnienia tej strony, ale zainteresowanie wpisami naprawdę motywuje - byle tylko była chęć do tworzenia postów.
Dziś opowiem o masłach do ciała The Body Shop z ubiegłorocznej edycji świątecznej. Tak, nie pomyliłam się - z ubiegłorocznej. Tylko ja mam roczne opóźnienie z wpisami :D Jeśli mam jednak zdradzić przyczynę mojego opóźnienia jest to ciąża. Kiedy zakupiłam te cudne masełka jakoś wszystko zaczęło mi niemiłosiernie śmierdzieć. Mogłam używać jedynie bezzapachowych kosmetyków, więc te trochę sobie poleżały i poczekały na odpowiednią chwilę. Dziś zapraszam na wpis :)
the-body-shop-maslo, swiateczna-edycja-the-body-shop, vanilla-marshamllow-frosted-berries, mint-candy-cane
Denko - hitowy micel, męski szampon i ulubione masełko do ust

Denko - hitowy micel, męski szampon i ulubione masełko do ust

Cześć!

Jeszcze na początku istnienia tego bloga parę razy pojawiły się wpisy w ramach projektu denko. Potem moje ciasne mieszkanie nie pozwalało na trzymanie pustych opakowań, więc pozbywałam się ich na bieżąco. W tym roku postanowiłam jednak wrócić do tego projektu, ponieważ to bardziej motywuje do zużywania kosmetyków, zwłaszcza tych, które nie do końca nam pasują. Mam niestety tendencję do trzymania prawie pustych opakowań, które czekają na lepszy moment/ inny stan skóry/ wielki dzień - w zależności od tego czy kosmetyk bardzo mi się nie spodobał albo bardzo mi się spodobał, ale żal go użyć. Zapraszam na wpis!

garnier-fructis-szampon-grow-strong, the-body-shop-zel-pod-prysznic-moringa

Oczyszczanie twarzy - moje hity 2019, cera wrażliwa

Oczyszczanie twarzy - moje hity 2019, cera wrażliwa

Cześć!

Najważniejszym elementem codziennej pielęgnacji twarzy jest oczywiście oczyszczanie. Swego czasu demakijaż opierałam na olejach, jednak obecnie maluję się niezbyt dużo, więc wystarcza mi płyn micelarny, a potem żel bądź pianka. Koniec roku składnia do podsumowań, dlatego przychodzę dziś z wpisem na temat moich 3 hitów 2019 roku w kategorii oczyszczania twarzy.
Przypomnę tylko, że moja cera jest naczynkowa, skłonna do przesuszeń, obecnie całkiem zaczerwieniona.

pianka-cosature, plyn-micelarny-eveline, zel-oczyszczajacy-basiclab
Avon True Power Stay - matowa pomadka Can't Quit Cafe i kredka do brwi Medium Brown

Avon True Power Stay - matowa pomadka Can't Quit Cafe i kredka do brwi Medium Brown

Cześć!

Czujecie ten świateczny klimat? Ja wyjątkowo w tym roku go czuję. Pierniczki już gotowe, pierogi ulepione, a jutro będziemy ubierać choinkę. Zanim jednak wszyscy zasiądziemy przy wigilijnym stole, chcę Wam pokazać bardzo fajny duet od marki Avon. Rzadko sięgam po kosmetyki kolorowe tej marki, bo nie mam przekonania do kupowania pomadek czy cieni, opierając się na zdjęciach w katalogu. Wygląda jednak na to, że czasem można zaryzykować i wypróbować kosmetyki, na które zwykle nie zwrócilibyśmy uwagi.
avon-matowa-pomadka, avon-cant-quit-cafe, avon-kredka-do-brwi,


NEWIN Nowości listopad 2019 - Avon Distillery, pędzle Jessup, kalendarze adwentowe

NEWIN Nowości listopad 2019 - Avon Distillery, pędzle Jessup, kalendarze adwentowe

Cześć!

Czas mija tak szybko, że nim się obejrzymy będą Święta. W przygotowaniu mam kilka wpisów na okołoświąteczne tematy i mam nadzieję, że zdążę :D Miałam nie tworzyć również tego wpisu, ale kiedy przyjrzałam się moim nowościom okazało się, że jest ich trochę. Dlatego postanowiłam jednak zebrać się w sobie i pokazać co trafiło do mnie w listopadzie i pod koniec października. Zapraszam!
basiclab-zel-do-cery-naczynkowej-i-wrazliwej


Wypadanie włosów po porodzie - jak temu zaradzić? Mój plan działania

Wypadanie włosów po porodzie - jak temu zaradzić? Mój plan działania

Cześć!

Wypadanie włosów po ciąży to problem, który mnie nie ominął. Wiem, że jest to proces naturalny, jednak przyznam szczerze, że to boli. W pewnym momencie (a u mnie było to 3 miesiące po porodzie) orientujesz się, że twoje włosy są wszędzie. W wózku, w łóżeczku, w jedzeniu, owinięte wokół smoczka - już nie tylko w odpływie prysznica. Nigdy nie miałam bujnej czupryny, więc taki stan rzeczy boli jeszcze bardziej. Kilka razy nawet obudziłam się w nocy z myślą, że pewnie rano wstanę kompletnie łysa. Podobno po ciąży to nie grozi, ale nie chciałabym przekonywać się na własnej skórze... Dlatego przygotowałam plan działania na kilku frontach. Nawet jeśli pomoże mi w niewielkim stopniu, nieważne. Przynajmniej nie będę później żałować, że nie zrobiłam nic.
wypadanie-wlosow-po-ciazy
Mohani Aqua Botanica, hydrolat oczarowy

Mohani Aqua Botanica, hydrolat oczarowy

Cześć!

Hydrolat oczarowy marki Mohani trafił do mnie zupełnie przypadkiem. Nie czytałam o nim żadnych opinii, nigdy o nim nie słyszałam, kupiłam go ot tak, spontanicznie. Okazało się, że czasem warto zaufać intuicji i zaryzykować 15 złotych. Taka ze mnie amatorka mocnych wrażeń :D Dziś przygotowałam dla Was wpis właśnie na jego temat, myślę, że warto się nim zainteresować, zwłaszcza jeśli posiadacie cerę naczynkową. 
mohani-hydrolat-oczarowy, hydrolat-oczarowy

Kosmetyczne kalendarze adwentowe 2019

Kosmetyczne kalendarze adwentowe 2019

Cześć!

Mamy październik, a już z prawie każdej strony zalewa nas świąteczny spam. W zeszłym roku postanowiłam, że w 2019 roku kupię sobie jakiś fajny kosmetyczny kalendarz adwentowy. Rok temu nie załapałam się na najlepsze kąski, dlatego teraz szybciej zrobiłam mały research co i jak. Okazuje się, że wiele firm już wypuściło swoje kalendarze (przypominam, że mamy październik), a na Youtubie można znaleźć już całkiem sporo filmów przedstawiających zawartość różnych kalendarzy. Poniżej znajdziecie wybrane przeze mnie kalendarze adwentowe, które znajdują się na mojej potencjalnej liście zakupowej. Oczywiście, ja kupię jeden bądź dwa, ale nie chcę, żeby moja praca się zmarnowała, więc korzystajcie :)


Kalendarz adwentowy Yves Rocher 2019

Kalendarz adwentowy Yves Rocher 2019
Pierwszy kalendarz, o którym sobie pomyślałam to kalendarz Yves Rocher. Lubię bardzo szampony tej marki, pozostałych kosmetyków nie miałam okazji poznać, więc byłam ciekawa czy marka wypuści również w tym roku kalendarze. Okazało się, że tak. Kalendarz zawiera:
  • 2 zapachy, które będą Ci towarzyszyć w okresie świątecznym,
  • 2 produkty do włosów, które odżywią zmęczone zimowym klimatem włosy,
  • 4 produkty do twarzy, które wzbogacą Twoją codzienną pielęgnację,
  • 8 produktów do pielęgnacji ciała, które sprawią, że dbanie o siebie stanie się przyjemnością,
  • 8 produktów do makijażu, dzięki którym w te święta poczujesz się jak gwiazda.
Cena: 219 zł
Kupicie go tutaj.
Edit: oglądałam "relację" z otwarcia tego kalendarza na YT i raczej go nie kupię :P

Kalendarz adwentowy Nuxe 2019

Kalendarz adwentowy nuxe 2019
Marka Nuxe nie jest mi dobrze znana, jednak pamiętam, że w ubieglym roku ich kalendarz był w całkiem korzystnej cenie. Liczyłam, że w tym roku również jakiś kalendarz tej marki się pojawi. I nie rozczrowałam się: kalendarz zawiera 24 kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała (w tym kilka wersji słynnego suchego olejku, który bardzo fajnie mi się sprawdzał). Jeśli chodzi o mnie to chyba mój tegoroczny faworyt na tę chwilę. Szkoda że można dostać go tylko na Allegro. 

Cena: 299 zł
Obecnie można go dostać na Allegro.


Kalendarz adwentowy Make up Revolution 2019

Kalendarz adwentowy make up revolution
Kalendarzadwentowy Make up Revolution 2019 zawiera oczywiście kolorówkę. Jest to dobra opcja dla fanów makijażu, więc niestety, nie dla mnie. W kalendarzu znajdziemy cienie do powiek, rozświetlacze, pomadki oraz błyszczyki, itp. Na YT możecie obejrzeć już kilka relacji ukazujących zawartość.
Cena ok. 150 zł
Dostępność: Allegro, drogerie internetowe



NYX Professional MakeUp Sugar Trip 24 Days Of Beauty

NYX Professional MakeUp Sugar Trip 24 Days Of Beauty
Ten kalendarz dostrzegłam zupełnie przypadkiem, buszując po jednej z drogerii online. Marka NYX nie jest mi dobrze znana, więc ten kalendarz mnie kusi, mimo że zawiera kolorówkę. Jedyne czego się obawiam to sytuacji, że trafię na kolory pomadek, których kompletnie nie będę nosić, a wkalendarzu znajduje się ich aż 14. 
Zestaw zawiera:

  • 10 pudrów w proszku w tym cienie do powiek,
  • 14 kolorowych pomadek w praktycznym formacie.
Cena ok. 170 zł 

Dostępność: drogerie internetowe, Allegro

Kalendarz adwentowy Balea

Kalendarz adwentowy balea

Niestety niedostępny stacjonarnie w Polsce (jaka szkoda, że u nas nie ma DMów :P). Jeden z moich tegorocznych faworytów. Zawiera miniatury żeli pod prysznic, szamponów, odżywek do włosów oraz innych produktów do pielęgnacji ciała. Wszystkie kosmetyki są tworzone specjalnie na potrzeby tego kalendarza, więc nie ma opcji, że znajdziemy w nim produkty, które zalegają w magazynach marki:P

Cena: ok. 100 zł
Dostępność: Allegro, niemiecki DM


Kalendarz adwentowy Balea men

Kalendarz adwentowy Balea men
Balea wypuściła również wersję dla panów. Osobiście uważam, że to bardzo ciekawa opcja. Ja niestety nie mam komu tego kupić :P

Cena: ok. 100 zł
Dostępność: Allegro, niemiecki DM



Kalendarz adwentowy Maybelline

Kalendarz adwentowy maybelline
Widziałam w sieci, że dostępnych jest kilka wersji tego kalendarza. Myślę, że to całkiem ciekawy kalendarz, jeśli ktoś lubi tę markę lub chce ją poznać. W kalendarzu znajdziemy oczywiście tradycyjne lakiery do paznokci, ale też pomadki, tusze do rzęs czy pudry. Ja chyba jednak w tym roku podziękuję. Lubię bardzo tusze do rzęs Maybelline, ale oczywiście obawiam się nadmiaru kolorówki. 

Cena: ok 220 zł
Dostępność: drogerie internetowe, Allegro



Kalendarz adwentowy Essie 2019

Kalendarz adwentowy Essie
To opcja dla fanów tradycyjnych lakierów do paznokci. Wiem, że w dobie hybryd można ich miłośników szukać ze świecą, ale kto wie. Koszt kalendarza jest całkiem spory, ale Essie zawsze kojrzyła mi się z lakierami z nieco wyższej półki, więc ich cena również jest wyższa. 

Cena: 330 zł
Dostępność: Allegro


Kalendarze adwentowe The Body Shop 2019

Kalendarz adwentowy the body shop

W tym roku marka The Body Shop zaszalała i wypuściła aż 3 kalendarze adwentowe. Widzę, że na stronie są dostępne już jedynie dwa: za 399 zł oraz za 599 zł. Tak to w życiu bywa, trzeba się spieszyć - najtańszy kalendarz nie jest już dostępny. Osobiście markę TBS bardzo lubię i rozważałam zakup właśnie tego najtańszego. Oczywiście w kalendarzach znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji: masła do ciała, żele pod prysznic, a w tym najdroższym również kolorówkę. 

Cena: 399 (zawiera produkty o wartości ponad 600 zł) bądź 599 zł (zawiera produkty o wartości ponad 1200zł!)
Dostępność: strona The Body Shop

Kalendarz adwentowy Catrice 2019

To pierwszy kalendarz DIY w moim zestawieniu. Otrzymujemy tutaj osobno kosmetyki oraz osobno opakowania, w które możemy te kosmetyki schować. W kalendarzu znajdziemy lakiery do paznokci, paletki, rozświetlacze oraz akcesoria. Myślę, że to bardzo ciekawa opcja. 

Cena: ok 200 zł
Dostępność: Allegro



Kalendarz adwentowy Rituals

Za mniej niż 300 zł otrzymujemy naprawdę pięknie wykonany kalendarz pokaźnych rozmiarów. Zawartość kalendarzy jest znana - są to głównie kosmetyki do pielęgnacji, akcesoria oraz 4 świeczki. Dobra okazja, aby poznać tę holenderską markę 

Cena: 257 zł (wartość zawartości to ponad 500 zł)  
Dostępność: Sephora, Rituals


Kalendarz adwentowy Delia

Kalendarz zawiera kosmetyki kolorowe, jak i te do pielęgnacji. Umieściłam go w tym zestawieniu, ponieważ uważam, marka się postarała. Niewiele jest bowiem rodzimych kalendarzy na naszym rynku. Widziałam również, że wśród kosmetyków znaleźć możemy również hennę, co jest rzadko spotykane w kalendarzach. 

Cena: ok 160 zł 
Dostępność: drogerie internetowe, Allegro



Kalendarz adwentowy Lookfantastic

Kalendarz adwentowy Lookfantastic
Jest przepiękny! Masywny, elegancki - zawiera naprawdę ciekawe kosmetyki, marek o których marzy każdy kosmetyczny freak - znajdzemy tu chociażby Morphe, Omorovicza czy Oskia. Ma jednak jedną wadę: jest całkiem drogi :P  Jednak wartość kosmetyków z tego kalendarza to jakieś bagatela 1800 zł :D Także chyba na pewno się opłaca. 

Cena: 380 zł
Dostępność: Lookfantastic



Kalendarz adwentowy Yankee Candle

Kalendarz adwentowy Yankee Candle

Ten kalendarz to istny raj dla świecomaniaków. Naprawdę bardzo fajna opcja - znajdziemy w nim małe świeczki (samplery) i tealighty w świątecznych zapachach oraz świecznik. Jestem na tak :) 

Cena: waha się od 130 do 170 zł
Dostępność: drogerie internetowe, Allegro



W moim zestawieniu brakuje kalendarzy Sephory oraz Douglasa, ale w moim odczuciu nie są one jakieś wybitne i nie brałam ich pod uwagę w moich zakupowych rozważaniach. 

Powiem Wam, że nieźle się napracowałam, przygotowując to zestawienie i nie myślałam, że aż tak dużo mi to zajmie czasu. Jeśli pojawią się jeszcze jakieś ciekawe kosmetyczne kalendarze adwnetowe na pewno zaktualizuję ten wpis. Dajcie znać jakie są wasze typy i czy planujecie kupić jakiś kalendarz adwentowy w tym roku. 
Strony, gdzie można testować produkty za darmo

Strony, gdzie można testować produkty za darmo

Cześć!

Do wpisu na ten temat podchodziłam już kilka razy, ale jakoś nigdy nie znalazłam czasu, aby go dokończyć. Ostatnio jednak zgłosił się do mnie mój znajomy z pytaniem skąd ja mam te wszystkie rzeczy do testów. Mówiąc wszystkie rzeczy miał na myśli suszoną wołowinę i gumy Mentos, które tesowałam przez ostatnie pół roku :P Nie, że poznanie ich zajęło mi pół roku, po prostu do projektów wybierana byłam w ostatnim czasie bardzo rzadko. Jego pytanie nieco mnie zdziwiło, bo myślałam, że już naprawdę każdy zna te popularne portale testerskie, ale prośbę spełniłam i kolega otrzymał listę portali, z których miałam okazję korzystać do tej pory, ale nie tylko :) Zapraszam więc na mój przegląd stron, na których można testować produkty.



Streetcom

streetcom-testowanie, testowanie-produktow, testy-za-darmo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...