Strony


Nie jestem stała w uczuciach, jeśli chodzi o szampony. Wciąż szukam ideału dla moich lubiących się przetłuszczać włosów. Dzisiaj dowiecie się, czy szampon marki Yves Rocher podbił moje serce. Zapraszam!



Yves Rocher, Purete, Purifying Shampoo (Szampon oczyszczający do włosów przetłuszczających się)
Cena: niecałe 10 zł w promocji
Dostępność: Sklepy stacjonarne Yves Rocher, sklep internetowy
Pojemność: 300 ml


Opakowanie:
Mnie osobiście kojarzy się z naturalnością, jest to zielona buteleczka, z miękkiego przezroczystego plastiku. Flakon nadaje się do recyklingu.



Skład:



Obietnice producenta:



Moja opinia:
Na wstępie, podkreślę, że jest to szampon oczyszczający - producent zaleca, by nie używać go codziennie. Szampon pachnie ziołami, jest przezroczysty, średnio gęsty - ma konsystencję żelu. Doskonale się pieni.



Czy jestem zadowolona z działania szamponu? Mogę powiedzieć, że tak. Zwykle przy tego typu szamponach mam tak splątane włosy, że dobra odżywka to podstawa. Inaczej jest jednak w przypadku szamponu oczyszczającego z wyciągiem z pokrzywy YR - włosy nie są splątane, a sypkie, lekkie i delikatne. Generalnie, po każdym myciu używam jakiejś odżywki, jednak czasem robię szamponom testy :)



Dodatkowo zauważyłam, że po umyciu tym szamponem włosy są lekko uniesione u nasady. Niestety szampon nie ograniczył przetłuszczania włosów jakoś spektakularnie, choć może parę godzin dłużej wyglądają na świeże. Wydajność również oceniam dobrze, mimo że mam długie włosy.


Choć szampon nie zawiera SLS, to w składzie znajduje się ALS - inny detergent. Nie znam się na składach, ale by uniknąć przesuszenia, lepiej nie używać tego szamponu zbyt często. Niestety, wiele osób o tym nie wie, o czym świadczą opinie o tym kosmetyku na Wizażu. 

Znacie ten szampon? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat?

24 komentarze:

  1. ja często używam szamponów z tej serii, są wydajne i bardzo je lubię, zwłaszcza ten do włosów farbowanych

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli nie plącze włosów do coś dla mnie ;) Z tej firmy jeszcze nic nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka szamponów YR, i różnie się sprawdzały. Tego akurat nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za marką Yves Rocher i nie podoba mi się polityka ich firmy. Ale to dobrze że u Ciebie szampon sprawdził się całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam ten szampon i bardzo fajnie się sprawdzał w moim przypadku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego jeszcze nigdy nie miałam ale pewnie się skuszę :) Na razie używam szamponu I love my Planet z YR.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego szamponu z YR :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go i nie lubiłam, albo coś podobnego, bo to było dość dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam jeden szampon z tej firmy, dokładnie nie pamiętam co prawda nazwy. Jednak pamiętam, że zrobił mi krzywdę, dlatego zrezygnowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja go nie polubiłam, strasznie plątał mi włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dla mnie on, bo ja mam suche włosy, ale całkiem lubię szampony z yr.

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli nie plącze włosów to już ma u mnie plusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam, jest ok, ale jak ma sie dobrą odżywke.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam szamponu ale fajnie, że nie ma SLS.Z kolei nie mam przekonania do tej marki

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam nic do włosów z YR.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam. Aktualnie mam YR do włosów kręconych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet lubię YR, ale szampony mi nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący szamopn :) moze wyproboję:)
    co powiesz na wspólną obserwacje ? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. jak nie ograniczył przetłuszczania to go nie chce ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Szampony oczyszczające to taki peeling dla włosów - dlatego nie można ich używać codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  21. no tak... SLS nie ma ale inne świństwo dodano... :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubie szampony z YR ale tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie że nie plącze włosów, przydałby mi się taki

    OdpowiedzUsuń