Strony


Witajcie!

Dziś szybki post. Właśnie przed chwilą odwiedził mnie kurier i przywiózł mi paletkę Match System 6 Pierre Rene, którą będę miała okazję testować dzięki portalowi testmetoo. Szczerze mówiąc, zawsze z pewną rezerwą podchodziłam do tego typu akcji testerskich, a gdy już brałam w jakichś udział, nigdy nie udawało mi się dostać do grona wybranych szczęśliwców. Tym razem natomiast było zgoła inaczej. 

paletka cieni, paletka magentyczna

Oczywiście, nie zamieszczę teraz recenzji, ale pierwsze wrażenie z otrzymanej paletki jest jak najbardziej pozytywne. 
Muszę dodać, że sama miałam możliwość wybrać kolory cieni do mojej paletki, dlatego postawiłam na brązy i beże, złoto oraz jeden bardziej odważny cień :) Cieszę się, że marka Pierre Rene i portal testmetoo pozwoliły nam kobietom wybrać kolory wedle naszego uznania :)
Paletka jest zgrabna, cienka, a i cienie wydają się na pierwszy rzut oka godne uwagi. Zobaczymy, jak będzie dalej.

paletka ktora skomponujesz sama, paleta magnetyczna, polskie cienie

Dajcie znać, czy też będziecie miały szansę poznać paletkę Match System 6 marki Pierre René. A może już wcześniej używałyście paletek tej marki?

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie widzialam takiej palety :) jestem szczerze zainteresowana :)) Chyba zapoluje na nia na promocji w Rossmanie :)
    Zapraszam do mnie :) Zaobserwuj mnie a napewno się odwdziecze :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz ją widzę, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i ja :) W bardzo podobnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie tego typu palety, bo pozwalają dopasować cienie według własnego gustu i preferencji. Tych jednak nigdy nie miałam, ale markę znam od lat.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie mam pojedynczych cieni, bardzo fajna paleta

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nigdy nie miałam nic z tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te cienie widzę pierwszy raz, ale markę znam z innych produktów :)

    OdpowiedzUsuń