Pianki do mycia rąk z Lidla Cien


Cześć!

Mam pewne zboczenie kosmetyczne, a mianowicie uwielbiam wszystko co posiada konsystencję pianki bądź musu :) Uwielbiam dla samej zasady, że coś jest tak lekkie i delikatne jak chmurka. Wy też tak macie? Jeśli tak, to słyszeliście pewnie, że Lidl wprowadził do swojej oferty pianki do mycia rąk. Mają kolorowe, przyciągające wzrok opakowania i jedną wadę - zauważyłam, że są trudno dostępne :P Być może niektórzy kupują je, by gasić swoje pragnienie. Wszak na odwrocie opakowań pianek możemy znaleźć ostrzeżenie, by ich nie pić :D U mnie pianki nie pójdą na zmarnowanie, tj. tradycyjnie wykorzystamy je do mycia rąk. A co! :)
cien-pianki-do-mycia-rak-z-lidla,pianka-do-rak
Pianki są dostępne w trzech wariantach zapachowych:
- soczyste mango,
- złocista morela i lilia wodna,
- wanilia.
Skusiłam się na dwie pierwsze, ponieważ wanilia to nie moje klimaty.
cien-pianki-do-mycia-rak-z-lidla,pianka-do-rak
cien-pianki-do-mycia-rak-z-lidla,pianka-do-rak
Jak widzicie pianki zostały umieszczone w przyjemnych dla oka, kolorowych opakowaniach. Zimą tak mało u nas kolorów, że trzeba się jakoś wspomagać takimi okruchami lata. W jednym opakowaniu mieści się 300 ml kosmetyku. Dozownik pianki jest bardzo wygodny - jedna pompka dozuje odpowiednią ilość piany i to wystarcza na umycie rąk.
cien-pianki-do-mycia-rak-z-lidla,pianka-do-rak
cien-pianki-do-mycia-rak-z-lidla,pianka-do-rak
Pianki mają lekką, delikatną konsystencję, ale muszę przyznać, że nie rozpuszczają się bardzo szybko, są dość zwarte. Co mnie pozytywnie zaskoczyło to fakt, że pianki nie wysuszają skóry dłoni. Pozostawiają na skórze lekki owocowy bądź kwiatowy zapach, ale nie utrzymuje się on długo. Zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu zapach mango, ale ja bardzo lubię ten owoc :) 
cien-pianki-do-mycia-rak-z-lidla,pianka-do-rak
Pianka podczas mycia zamienia się w kremową emulsję, dobrze zmywającą wszelkie zanieczyszczenia. Wydajność pianek jest w porządku, nie zauważyłam, by kończyły się dramatycznie szybko, więc pewnie będę do nich wracać. W Lidlu, w którym robię zakupy znikają z półek jednak niezwykle szybko :) 
cien-pianki-do-mycia-rak-z-lidla,pianka-do-rak

Znacie już te pianki do mycia rąk? Jak Wam się podobają? :)

27 komentarzy:

  1. na pewno je wypróbuję , lubię produkty czyszczące o tej piankowej konsystencji

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak nimi kusicie, że chyba się wybiorę, a ja w lidlu, to jestem z raz w roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam balsam do ciała z tej firmy i muszę przyznać, że pachnie obłędnie, grzej tylko z działaniem, bo zamiast nawilżać moją skórę to ją wysusza ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych pianek i musze przyznać, ze będą w Lidlu zapomniałam o nich

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam je tylko z widzenia, tyle razy wołały do mnie z półki, ale nawet mydeł do rąk mam zapas :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam wersję waniliową. Z pewnością kupię te dwie pozostałe, bo tamta bardzo fajnie się sprawdziła :) Za taką cenę grzech nie brać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, ale nie mam Lidla w okolicy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to z Cien nigdy nic nie miałam, a do Lidla zaglądam, więc może czas spróbować ☺ tym bardziej że ceny,tych produktów sa kuszące, bo czasami zwracałem uwagę ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji testowac nic z tej firmy jeszcze :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie mam w pobliżu Lidla, żeby je kupić :( Ostatnio jednak kupiłam takie pianki w Rossmannie z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pianki uwielbiam, bo u mnie sie najlepiej sprawdzaja. Obawiam sie, ze zapach ich moze byc zbyt owocowy jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej firmy miałam kiedyś Masło do ciała i było naprawdę fajne tych pianek jeszcze nie widziałam ale na pewno je sobie kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam puanki. Szkoda że nie mam lidla blisko

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, lubię jak się coś pieni! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. nie próbowałam ich jeszcze, muszą cudnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ochotę na te pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Soczyste mango musi być moje! Uwielbiam kosmetyki do codziennej pielęgnacji które pieknie pachna!

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie mam koło siebie Lidla, na pewno bym się na nie skusiła :) muszą pięknie pachnieć, szczególnie ta z mango :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w Lidlu praktycznie codziennie i zawsze zapominam podejść na mydła a chętnie bym przetestowała te pianki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale kuszą faktycznie. ;) Jak będę w Lidlu to na pewno zakupię mango.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo polubiłam taką konsystencję więc chętnie je kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam wszystkie trzy warianty tych pianek, ale żadnego jeszcze nie używałam. Czekają na swoją kolej. Po zapachu i mi najbardziej podoba się mango :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mszę przyznać że uwielbiam produkty cien z Lidla :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Co jestem w Lidlu to o nich zapominam. Przy kolejnych zakupach już na pewno będę pamiętać i kupię chyba też te same dwie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecam zwrócić uwagę na producenta, a nie tylko na markę, Global Cosmed oferuje bardzo wysoką jakość swoich produktów :)

    OdpowiedzUsuń