Nowości sierpnia

Cześć!

Sierpień już niestety za nami, więc dzisiaj jest najlepszy moment, aby zaprezentować nowości, które pojawiły się u mnie w tym miesiącu. Widać w nich moją potrzebę zatrzymania lata... Cóż, nie jestem fanką jesieni, tym bardziej zimy. Dla mnie lato mogłoby trwać przez cały rok! Chyba muszę pomyśleć nad zmianą miejsca zamieszkania ;) Tymczasem zapraszam na szybki przegląd moich nowości, obiecuję, że nie zabiorę Ci dużo czasu. 
carolin-herrera-good-girl

Najdłużej wyczekiwana przesyłka to zamówienie online z SuperPharm zawierające perfumy Good Girl Carolina Herrera. Mimo że dotarło do mnie w zaledwie kilka dni, to czekałam na nie jak dziecko na swój bożonarodzeniowy prezent. Śmiem rzec, że już dawno nic mnie tak nie ucieszyło :D Zapach jest uwodzicielski, kobiecy, otulający. Do tego bardzo bardzo trwały. Używam go na co dzień, ponieważ na razie moi współpracownicy jeszcze nie zwrócili mi uwagi, iż jest za mocny :D Co więcej, już samo opakowanie zachwyca - kartonik jest wyściełany jakimś materiałem (welurem?) i całość wygląda naprawdę ekstra.
bielenda-juicy-jelly-mask-ananas-kiwi
Kolejna przesyłka pochodzi z Drogerii Pigment. Korzystając z darmowej dostawy, skusiłam się na dwie nowości Bielendy -  Juicy Jelly Mask. Wybór padł na odświeżającą maskę z ananasem i witaminą C oraz 2w1 maskę + peeling z kiwi i kaktusem. Dzięki temu nie musiałam już wybrać się na łowy do Rossmanna. Nie zdecydowałam się na wersję z arbuzem, ponieważ zniechęciły mnie do niej opinie w sieci. Mam nadzieję, że te kolorowe galaretki umilą mi coraz dłuższe jesienne wieczory. 
Cera naczynkowa potrzebuje stałej uwagi. Na pomoc przychodzi marka Synchroline z hydroaktywnym kremem-żelem przeznaczonym do pielęgnacji skóry nadwrażliwej i nietolerancyjnej (linia Sensicure). Wiem, że moje naczynka są mi wdzięczne, gdyż już się tak nie rumienią :) 
orphica-odzywka-do-paznokcii-skorek
Po zdjęciu hybryd moje paznokcie potrzebowały wsparcia. W związku z tym rozpoczęłam kurację z odżywką do paznokci i skórek marki Orphica. Staram się regularnie ją stosować, aby maksymalnie wzmocnić paznokcie. Odżywka naprawdę ekspresowo się wchłania. Już teraz widzę faktyczną poprawę stanu skórek, co do paznokci, myślę, że na efekty muszę jeszcze poczekać. 
nivea-hairmilk-natural-shine
W ramach Klubu Przyjaciółek Nivea otrzymałam duet do włosów Hairmilk Natural Shine. Póki co mam mieszane uczucia, ale zobaczymy jak będzie dalej. Na pewno na blogu pojawi się recenzja. 
eveline-balsam-do-rak-banana-care-strawberry-care
Gdy wakacje były na półmetku, nie zdołałam się oprzeć balsamom do rąk Eveline w wakacyjnych opakowaniach. Przyznam, że to właśnie opakowania zachęciły mnie do zakupu. Banan wypadł nieco sztucznie, ale truskawka ratuje sytuację. Balsamy szybko się wchłaniają i nie pozostawiają lepkiej warstwy na skórze. W sam raz na upały. Odnalazłam również część mojego dawnego zamówienia pod postacią masła do ust Nacomi Pinacolada. Jest lekko zbite, ale zapach i działanie mi odpowiadają.
purederm-maska-babelkujaca, maska-z-weglem
Do zamówienia w jednym ze sklepów internetowych dorzuciłam również głęboko oczyszczającą maskę bąbelkującą z aktywnym węglem Purederm. Jestem niezmiernie ciekawa efektu, jeszcze nie miałam takiej maski :) 
gelacet-kapsulki
A na deser zostawiłam przykład moich problemów z czytaniem ze zrozumieniem, czyli kapsułki Gelacet (bogaty koktajl hydrolizatu kolagenu i biotyny). Skuszona dużą ilością tabletek (w opakowaniu jest ich aż 120 sztuk), nie doczytałam, iż powinno się zażywać je 3 razy dziennie po 3 sztuki. To jakiś kosmos :D 


To chyba wszystkie moje nowości, które pojawiły się u mnie w sierpniu. Przynajmniej tym produktom zrobiłam zdjęcia :D Znasz któryś z nich? Chętnie poznam Twoją opinię :)

27 komentarzy:

  1. mega mnie ciekawią te nowe maseczki Bielendy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah Te perfumy! <3 coś mi się wydaję, że na tegoroczne święta naskrobię list do Świętego Mikołaja ;D Pchaną obłędnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podobają mi się oczywiście perfumy. Mają genialne flakony <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfum nie znam, choć już je widywałam. Skusiłabym sie na te galaretki ☺bielendy. Ja dla wzmocnienia paznokci stosuje japoński manicure jest naprawdę świetny. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości, może nie dużo ich jest ale konkretne

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra nowości, perfumy perfumy Good Girl Carolina Herrera są genialne :) a ten krem Synchroline jest świetny, używam go już kilka miesięcy, dostałam przedpremierowo

    OdpowiedzUsuń
  7. Good Girl - piękny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Perfumy Good Girl kuszą tak samo jak maseczka z kiwi z Bielendy :) Również testuję ten duet z Nivea. Mam ten bananowy krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam próbkę perfum Herrary, ale jeszcze nie wiem czy skusze się na pełnowymiarowe opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny raz widzę te galaretki, trzeba będzie w końcu spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten suplement diety ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tą Juicy jelly mask arbuz i aloes, za ta cenę działa na prawdę fajnie i dodatkowo to taki miły, pięknie pachnący dodatek ☺ warto już dla samej przyjemności używania ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. ten flakonik jest niesamowity, ciekawi mnie zapach

    OdpowiedzUsuń
  14. Maseczki - galaretki z Bielendy bardzo mnie kuszą. Oczywiście zapomniałam o nich podczas promocji w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo kuszą mnie maseczki Bielendy, a zwłaszcza ta z kiwi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfumy sa piekne, a mnie bardzo ciekawia maseczki od Bielenda :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej gromadki znam tylko duet do włosów Nivea :) z widzenia znam za to wiekszosc rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekna jest buteleczka tych perfum! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te maski Bielendy mam na swojej liście do kupienia ;) Ciekawią mnie ogromnie.
    A perfuma ma świetny flakon!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem produktów Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te perfumy są rewelacyjne, piękny mają flakonik :) jestem również ciekawa Nivea, jak do końca się u Ciebie sprawdzą , czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. JAkie kusząco nowości :) a ja znam tylko Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Te perfumy i kolorowe cuda Bielendy są na mojej liście zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostałam te perfumy na urodzinki kilka dni temu od Męża, są boskie!! <3 kuszą mnie kremy do rąk Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  25. maseczkę z kiwi kupiłam i ja:) arbuzową jako drugą wzięłam,

    OdpowiedzUsuń