Avon True Power Stay - matowa pomadka Can't Quit Cafe i kredka do brwi Medium Brown

Avon True Power Stay - matowa pomadka Can't Quit Cafe i kredka do brwi Medium Brown

Cześć!

Czujecie ten świateczny klimat? Ja wyjątkowo w tym roku go czuję. Pierniczki już gotowe, pierogi ulepione, a jutro będziemy ubierać choinkę. Zanim jednak wszyscy zasiądziemy przy wigilijnym stole, chcę Wam pokazać bardzo fajny duet od marki Avon. Rzadko sięgam po kosmetyki kolorowe tej marki, bo nie mam przekonania do kupowania pomadek czy cieni, opierając się na zdjęciach w katalogu. Wygląda jednak na to, że czasem można zaryzykować i wypróbować kosmetyki, na które zwykle nie zwrócilibyśmy uwagi.
avon-matowa-pomadka, avon-cant-quit-cafe, avon-kredka-do-brwi,


NEWIN Nowości listopad 2019 - Avon Distillery, pędzle Jessup, kalendarze adwentowe

NEWIN Nowości listopad 2019 - Avon Distillery, pędzle Jessup, kalendarze adwentowe

Cześć!

Czas mija tak szybko, że nim się obejrzymy będą Święta. W przygotowaniu mam kilka wpisów na okołoświąteczne tematy i mam nadzieję, że zdążę :D Miałam nie tworzyć również tego wpisu, ale kiedy przyjrzałam się moim nowościom okazało się, że jest ich trochę. Dlatego postanowiłam jednak zebrać się w sobie i pokazać co trafiło do mnie w listopadzie i pod koniec października. Zapraszam!
basiclab-zel-do-cery-naczynkowej-i-wrazliwej


Wypadanie włosów po porodzie - jak temu zaradzić? Mój plan działania

Wypadanie włosów po porodzie - jak temu zaradzić? Mój plan działania

Cześć!

Wypadanie włosów po ciąży to problem, który mnie nie ominął. Wiem, że jest to proces naturalny, jednak przyznam szczerze, że to boli. W pewnym momencie (a u mnie było to 3 miesiące po porodzie) orientujesz się, że twoje włosy są wszędzie. W wózku, w łóżeczku, w jedzeniu, owinięte wokół smoczka - już nie tylko w odpływie prysznica. Nigdy nie miałam bujnej czupryny, więc taki stan rzeczy boli jeszcze bardziej. Kilka razy nawet obudziłam się w nocy z myślą, że pewnie rano wstanę kompletnie łysa. Podobno po ciąży to nie grozi, ale nie chciałabym przekonywać się na własnej skórze... Dlatego przygotowałam plan działania na kilku frontach. Nawet jeśli pomoże mi w niewielkim stopniu, nieważne. Przynajmniej nie będę później żałować, że nie zrobiłam nic.
wypadanie-wlosow-po-ciazy
Mohani Aqua Botanica, hydrolat oczarowy

Mohani Aqua Botanica, hydrolat oczarowy

Cześć!

Hydrolat oczarowy marki Mohani trafił do mnie zupełnie przypadkiem. Nie czytałam o nim żadnych opinii, nigdy o nim nie słyszałam, kupiłam go ot tak, spontanicznie. Okazało się, że czasem warto zaufać intuicji i zaryzykować 15 złotych. Taka ze mnie amatorka mocnych wrażeń :D Dziś przygotowałam dla Was wpis właśnie na jego temat, myślę, że warto się nim zainteresować, zwłaszcza jeśli posiadacie cerę naczynkową. 
mohani-hydrolat-oczarowy, hydrolat-oczarowy

Kosmetyczne kalendarze adwentowe 2019

Kosmetyczne kalendarze adwentowe 2019

Cześć!

Mamy październik, a już z prawie każdej strony zalewa nas świąteczny spam. W zeszłym roku postanowiłam, że w 2019 roku kupię sobie jakiś fajny kosmetyczny kalendarz adwentowy. Rok temu nie załapałam się na najlepsze kąski, dlatego teraz szybciej zrobiłam mały research co i jak. Okazuje się, że wiele firm już wypuściło swoje kalendarze (przypominam, że mamy październik), a na Youtubie można znaleźć już całkiem sporo filmów przedstawiających zawartość różnych kalendarzy. Poniżej znajdziecie wybrane przeze mnie kalendarze adwentowe, które znajdują się na mojej potencjalnej liście zakupowej. Oczywiście, ja kupię jeden bądź dwa, ale nie chcę, żeby moja praca się zmarnowała, więc korzystajcie :)


Kalendarz adwentowy Yves Rocher 2019

Kalendarz adwentowy Yves Rocher 2019
Pierwszy kalendarz, o którym sobie pomyślałam to kalendarz Yves Rocher. Lubię bardzo szampony tej marki, pozostałych kosmetyków nie miałam okazji poznać, więc byłam ciekawa czy marka wypuści również w tym roku kalendarze. Okazało się, że tak. Kalendarz zawiera:
  • 2 zapachy, które będą Ci towarzyszyć w okresie świątecznym,
  • 2 produkty do włosów, które odżywią zmęczone zimowym klimatem włosy,
  • 4 produkty do twarzy, które wzbogacą Twoją codzienną pielęgnację,
  • 8 produktów do pielęgnacji ciała, które sprawią, że dbanie o siebie stanie się przyjemnością,
  • 8 produktów do makijażu, dzięki którym w te święta poczujesz się jak gwiazda.
Cena: 219 zł
Kupicie go tutaj.
Edit: oglądałam "relację" z otwarcia tego kalendarza na YT i raczej go nie kupię :P

Kalendarz adwentowy Nuxe 2019

Kalendarz adwentowy nuxe 2019
Marka Nuxe nie jest mi dobrze znana, jednak pamiętam, że w ubieglym roku ich kalendarz był w całkiem korzystnej cenie. Liczyłam, że w tym roku również jakiś kalendarz tej marki się pojawi. I nie rozczrowałam się: kalendarz zawiera 24 kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała (w tym kilka wersji słynnego suchego olejku, który bardzo fajnie mi się sprawdzał). Jeśli chodzi o mnie to chyba mój tegoroczny faworyt na tę chwilę. Szkoda że można dostać go tylko na Allegro. 

Cena: 299 zł
Obecnie można go dostać na Allegro.


Kalendarz adwentowy Make up Revolution 2019

Kalendarz adwentowy make up revolution
Kalendarzadwentowy Make up Revolution 2019 zawiera oczywiście kolorówkę. Jest to dobra opcja dla fanów makijażu, więc niestety, nie dla mnie. W kalendarzu znajdziemy cienie do powiek, rozświetlacze, pomadki oraz błyszczyki, itp. Na YT możecie obejrzeć już kilka relacji ukazujących zawartość.
Cena ok. 150 zł
Dostępność: Allegro, drogerie internetowe



NYX Professional MakeUp Sugar Trip 24 Days Of Beauty

NYX Professional MakeUp Sugar Trip 24 Days Of Beauty
Ten kalendarz dostrzegłam zupełnie przypadkiem, buszując po jednej z drogerii online. Marka NYX nie jest mi dobrze znana, więc ten kalendarz mnie kusi, mimo że zawiera kolorówkę. Jedyne czego się obawiam to sytuacji, że trafię na kolory pomadek, których kompletnie nie będę nosić, a wkalendarzu znajduje się ich aż 14. 
Zestaw zawiera:

  • 10 pudrów w proszku w tym cienie do powiek,
  • 14 kolorowych pomadek w praktycznym formacie.
Cena ok. 170 zł 

Dostępność: drogerie internetowe, Allegro

Kalendarz adwentowy Balea

Kalendarz adwentowy balea

Niestety niedostępny stacjonarnie w Polsce (jaka szkoda, że u nas nie ma DMów :P). Jeden z moich tegorocznych faworytów. Zawiera miniatury żeli pod prysznic, szamponów, odżywek do włosów oraz innych produktów do pielęgnacji ciała. Wszystkie kosmetyki są tworzone specjalnie na potrzeby tego kalendarza, więc nie ma opcji, że znajdziemy w nim produkty, które zalegają w magazynach marki:P

Cena: ok. 100 zł
Dostępność: Allegro, niemiecki DM


Kalendarz adwentowy Balea men

Kalendarz adwentowy Balea men
Balea wypuściła również wersję dla panów. Osobiście uważam, że to bardzo ciekawa opcja. Ja niestety nie mam komu tego kupić :P

Cena: ok. 100 zł
Dostępność: Allegro, niemiecki DM



Kalendarz adwentowy Maybelline

Kalendarz adwentowy maybelline
Widziałam w sieci, że dostępnych jest kilka wersji tego kalendarza. Myślę, że to całkiem ciekawy kalendarz, jeśli ktoś lubi tę markę lub chce ją poznać. W kalendarzu znajdziemy oczywiście tradycyjne lakiery do paznokci, ale też pomadki, tusze do rzęs czy pudry. Ja chyba jednak w tym roku podziękuję. Lubię bardzo tusze do rzęs Maybelline, ale oczywiście obawiam się nadmiaru kolorówki. 

Cena: ok 220 zł
Dostępność: drogerie internetowe, Allegro



Kalendarz adwentowy Essie 2019

Kalendarz adwentowy Essie
To opcja dla fanów tradycyjnych lakierów do paznokci. Wiem, że w dobie hybryd można ich miłośników szukać ze świecą, ale kto wie. Koszt kalendarza jest całkiem spory, ale Essie zawsze kojrzyła mi się z lakierami z nieco wyższej półki, więc ich cena również jest wyższa. 

Cena: 330 zł
Dostępność: Allegro


Kalendarze adwentowe The Body Shop 2019

Kalendarz adwentowy the body shop

W tym roku marka The Body Shop zaszalała i wypuściła aż 3 kalendarze adwentowe. Widzę, że na stronie są dostępne już jedynie dwa: za 399 zł oraz za 599 zł. Tak to w życiu bywa, trzeba się spieszyć - najtańszy kalendarz nie jest już dostępny. Osobiście markę TBS bardzo lubię i rozważałam zakup właśnie tego najtańszego. Oczywiście w kalendarzach znajdziemy kosmetyki do pielęgnacji: masła do ciała, żele pod prysznic, a w tym najdroższym również kolorówkę. 

Cena: 399 (zawiera produkty o wartości ponad 600 zł) bądź 599 zł (zawiera produkty o wartości ponad 1200zł!)
Dostępność: strona The Body Shop

Kalendarz adwentowy Catrice 2019

To pierwszy kalendarz DIY w moim zestawieniu. Otrzymujemy tutaj osobno kosmetyki oraz osobno opakowania, w które możemy te kosmetyki schować. W kalendarzu znajdziemy lakiery do paznokci, paletki, rozświetlacze oraz akcesoria. Myślę, że to bardzo ciekawa opcja. 

Cena: ok 200 zł
Dostępność: Allegro



Kalendarz adwentowy Rituals

Za mniej niż 300 zł otrzymujemy naprawdę pięknie wykonany kalendarz pokaźnych rozmiarów. Zawartość kalendarzy jest znana - są to głównie kosmetyki do pielęgnacji, akcesoria oraz 4 świeczki. Dobra okazja, aby poznać tę holenderską markę 

Cena: 257 zł (wartość zawartości to ponad 500 zł)  
Dostępność: Sephora, Rituals


Kalendarz adwentowy Delia

Kalendarz zawiera kosmetyki kolorowe, jak i te do pielęgnacji. Umieściłam go w tym zestawieniu, ponieważ uważam, marka się postarała. Niewiele jest bowiem rodzimych kalendarzy na naszym rynku. Widziałam również, że wśród kosmetyków znaleźć możemy również hennę, co jest rzadko spotykane w kalendarzach. 

Cena: ok 160 zł 
Dostępność: drogerie internetowe, Allegro



Kalendarz adwentowy Lookfantastic

Kalendarz adwentowy Lookfantastic
Jest przepiękny! Masywny, elegancki - zawiera naprawdę ciekawe kosmetyki, marek o których marzy każdy kosmetyczny freak - znajdzemy tu chociażby Morphe, Omorovicza czy Oskia. Ma jednak jedną wadę: jest całkiem drogi :P  Jednak wartość kosmetyków z tego kalendarza to jakieś bagatela 1800 zł :D Także chyba na pewno się opłaca. 

Cena: 380 zł
Dostępność: Lookfantastic



Kalendarz adwentowy Yankee Candle

Kalendarz adwentowy Yankee Candle

Ten kalendarz to istny raj dla świecomaniaków. Naprawdę bardzo fajna opcja - znajdziemy w nim małe świeczki (samplery) i tealighty w świątecznych zapachach oraz świecznik. Jestem na tak :) 

Cena: waha się od 130 do 170 zł
Dostępność: drogerie internetowe, Allegro



W moim zestawieniu brakuje kalendarzy Sephory oraz Douglasa, ale w moim odczuciu nie są one jakieś wybitne i nie brałam ich pod uwagę w moich zakupowych rozważaniach. 

Powiem Wam, że nieźle się napracowałam, przygotowując to zestawienie i nie myślałam, że aż tak dużo mi to zajmie czasu. Jeśli pojawią się jeszcze jakieś ciekawe kosmetyczne kalendarze adwnetowe na pewno zaktualizuję ten wpis. Dajcie znać jakie są wasze typy i czy planujecie kupić jakiś kalendarz adwentowy w tym roku. 
Strony, gdzie można testować produkty za darmo

Strony, gdzie można testować produkty za darmo

Cześć!

Do wpisu na ten temat podchodziłam już kilka razy, ale jakoś nigdy nie znalazłam czasu, aby go dokończyć. Ostatnio jednak zgłosił się do mnie mój znajomy z pytaniem skąd ja mam te wszystkie rzeczy do testów. Mówiąc wszystkie rzeczy miał na myśli suszoną wołowinę i gumy Mentos, które tesowałam przez ostatnie pół roku :P Nie, że poznanie ich zajęło mi pół roku, po prostu do projektów wybierana byłam w ostatnim czasie bardzo rzadko. Jego pytanie nieco mnie zdziwiło, bo myślałam, że już naprawdę każdy zna te popularne portale testerskie, ale prośbę spełniłam i kolega otrzymał listę portali, z których miałam okazję korzystać do tej pory, ale nie tylko :) Zapraszam więc na mój przegląd stron, na których można testować produkty.



Streetcom

streetcom-testowanie, testowanie-produktow, testy-za-darmo

NEW IN - nowości jesień 2019

NEW IN - nowości jesień 2019

Cześć!

Trzy razy już poprawiałam wstęp do tego wpisu, ponieważ nie wiem jak zacząć :P Chciałam napisać cos błyskotliwego, ale chyba nie dam rady. Dlatego zapraszam na szybki przegląd nowości z września oraz początku października. Może znajdziecie coś dla siebie :) Nie ma tego sporo, ale nie chcę robić zapasów, bo nie mam gdzie ich trzymać. Zapraszam serdecznie! 

eveline-sparkle-paletka-cieni, eveline-eyeshadow-palette
Dodaj napis
Wybielanie zębów w domu - Dr. Martin Schwarz Expert 38%

Wybielanie zębów w domu - Dr. Martin Schwarz Expert 38%

Cześć!

Hollywoodzki, biały uśmiech to marzenie chyba każdej z nas. Nie każda jednak może sobie pozwolić na kosztowne wybielanie w salonie dentystycznym. Dlatego warto zastanowić się, czy wybielanie zębów w domowym zaciszu nie jest lepszą opcją. Do takich właśnie celów służy żel wybielający Dr. Martin Schwarz EXPERT 38%, który jest bohaterem tej recenzji. Rzeczony zestaw wybielający pozwala na uzyskanie zębów jaśniejszych nawet o 8 odcieni! Stawka jest więc naprawdę wysoka :) Jednak czy warto go kupić?
Dr. Martin Schwarz Expert 38%

MIYA MyWonderbalm  Hello Yellow!

MIYA MyWonderbalm Hello Yellow!

Cześć!

Kosmetyki marki MIYA kuszą mnie od dawna, zwłaszcza kremy do twarzy. Długo nie mogłam zdecydować się, który z nich wybrać, ale ostatecznie stwierdziłam, że odpowiedni dla mojej cery będzie wariant Hello Yellow z masłem mango. Liczyłam na owocowe orzeźwienie w środku jesieni, ponieważ zakupiłam krem już w październiku ubiegłego roku. Trafiła mi się jakaś duża promocja, więc kosztował chyba połowę ceny regularnej. Zachęcona opiniami oraz moim uwielbieniem do mango otworzyłam krem i... nastąpiło rozczarowanie zapachowe. Zachwalany wszem i wobec zapach mango okazał się nieco sztucznym, uciążliwym aromatem.... Trudno było mi w to uwierzyć! Jak rzesze zadowolonych klientek mogły się mylić? Odpowiedź przyszła kilka tygodni później, kiedy to okazało się, że jestem w ciąży i mój nos po protu źle zareagował na ten zapach. W drugim trymestrze krem pachniał już lepiej i mogłam powrócić do używania :D Moja relacja love-hate z tym kremem to przykład na to jak produkt może działać w zależności od tego co się dzieje z naszym organizmem. 
miya-mywonderbalm-hello-yellow-zolty-krem-mango

Rozdanie - akutalizacja

Rozdanie - akutalizacja

Cześć!

Przepraszam za opóźnienie z wynikami rozdania, jednak zastanawiałam się co mam zrobić. Jeden z podstawowych warunków rozdania nie został spełniony, a mianowicie ilość zgłoszeń nie przekroczyła 20. Zgłosiło się jedynie 5 osób. Trochę mi przykro, że zainteresowanie było tak małe, może za słabo promowałam ten wpis. 

Gentle Day - ekologia w każdym calu

Gentle Day - ekologia w każdym calu

Cześć!

Kiedy zaczęliśmy z moim mężem analizować w jaki sposób możemy zminimalizować ilość produkowanych odpadów w naszym domu, okazało się, że gros z nich stanowią właśnie środki higienicznie oraz różnego rodzaju opakowania. Nic w tym dziwnego, skoro różne źródła podają, że kobieta w ciągu swojego życia zużywa od 8.000 aż do 17.000 podpasek/tamponów. Gdzie tutaj miejsce na waciki, patyczki, chusteczki czy ręczniki jednorazowe oraz inne "niezbędniki"... Te liczby do nas nie przemawiają póki nie zaczniemy się nad nimi zastanawiać. Oczywiście, nie chodzi o to, aby z dnia na dzień zrezygnować z higieny i przestać o siebie dbać, ale żeby racjonalniej podchodzić do kwestii generowanych odpadów. A można zacząć wprowadzać proekologiczne nawyki w różnych aspektach swojego życia.
Kosmetyki Allerco - balsam do ciała i szampon nawilżający

Kosmetyki Allerco - balsam do ciała i szampon nawilżający

Cześć!

Mimo że bardzo lubię poznawać nowości to mam takie marki kosmetyczne, do których lubię wracać - zwłaszcza gdy moja skóra się "buntuje". Mowa tutaj o marce Allerco, z którą po raz pierwszy miałam do czynienia już rok temu i było to spotkanie udane. Dziś chciałabym przypomnieć o świetnym balsamie do ciała tej marki, który był już recenzowany na blogu oraz napisać parę słów na temat szamponu nawilżającego, który skutecznie poprawił stan skóry pewnej bliskiej mi osoby. Zapraszam!
allerco-balsam-do-ciala, allerco-szampon-nawilzajacy, allerco-emolienty

2+2 gratis na pielęgnację twarzy w Rossmannie - co warto kupić w maju?

2+2 gratis na pielęgnację twarzy w Rossmannie - co warto kupić w maju?

Cześć!

Rossmann nie daje odetchnąć naszym portfelom i proponuje kolejną promocję 2+2 gratis. Powtórzę się, mówiąc, że makijażowe akcje jakoś mnie nie kuszą, ponieważ mojego makijażu nie można nazwać nawet minimalistycznym :P Zdecydowanie bardziej wolę twarz pielegnować niż malować. Sama jeszcze nie wiem czy w tym roku skorzystam z promocji, ale z chęcią przeglądam asortyment drogerii Rossmann, skupiając się w głównej mierze na nowościach. Jeśli jesteś ciekawa jakie produkty do pielęgnacji polecam, zapraszam do dalszej części wpisu.
promocja-rossmann-2+2-gratis-maj-co-warto-kupic
Rozdanie 15.05-14.06.2019

Rozdanie 15.05-14.06.2019

Cześć!


Miło mi zaprosić Cię dzisiaj do udziału w rozdaniu kosmetyków marki MIYA Cosmetics. Kupiłam ten zestaw z myślą o czytelnikach mojego bloga i mam nadzieję, że kosmetyki Cię zaciekawią. Zgłoszenia przyjmuję przez formularz kontaktowy. Zapraszam!
rozdanie-krem-miya

Yonelle Medesthetic - nawilżający krem-opatrunek do cery naczynkowej

Yonelle Medesthetic - nawilżający krem-opatrunek do cery naczynkowej

Cześć!

Cera wrażliwa zachowuje się jak typowa księżniczka. Przyzwyczaiłam się do jej kaprysów, bo sama taką cerę posiadam, ale staram się o nią odpowiednio zadbać. Jeszcze do niedawna pomagał mi w tym nawilżający krem-opatrunek marki Yonelle Medesthetic. Krem przeznaczony jest do każdego typu cery, ze szczególnym uwzględnieniem cer wrażliwych oraz podrażnionych po zabiegach kosmetycznych. Ja zabiegów nie wykonuję, ale wiem, że nierzadko wiążą się one chociażby z zaczerwienioną, ściągniętą skórą twarzy. Warto więc kupić krem-opatrunek Yonelle.
yonelle-metesthetic-krem-opatrunek, krem-do-cery-naczynkowej
Co warto kupić w drogerii Rossmann? Moje ulubione tusze do rzęs

Co warto kupić w drogerii Rossmann? Moje ulubione tusze do rzęs

Cześć!

Tak, tak, kolejna promocja w drogeriach Rossmann zbliża się wielkimi krokami. Tym razem kusić nas będą kosmetykami do makijażu. Dlatego chciałam opowiedzieć co nieco o moich dwóch ulubionych tuszach do rzęs. Traf chciał, że oba wyprodukowane zostały pod szyldem Maybelline. Maskary tej marki jakoś dobrze się u mnie sprawdzają, może Tobie również przypadną do gustu, a zdaje się, że obie są dostępne w drogeriach Rossmann, więc warto na nie zwrócić uwagę, gdy cena jest niższa.
maybelline-lash-sensational, maybelline-push-up-angel-mascara
Pierwsza maskara - Lash Sensational Maybelline to mój hit od dobrych kilku lat. Nie zliczę ilości opakowań, które zużyłam :) Bardzo rzadko kupuję inne tusze do rzęs, ponieważ wolę mieć sprawdzony produkt, który mnie nie zawodzi. Moją pełną recenzję możesz znaleźć tutaj
maybelline-lash-sensational, maybelline-push-up-angel-mascara
Szczoteczka Lash Sensational jest wykonana z silikonu i tak sprytnie wyprofilowana, że dociera nawet do najkrótszych rzęs. Maskara doskonale rozdziela i podkręca rzęsy. Utrzymuje się na nich w nienaruszonym stanie przez cały dzień. Co więcej, mogę powiedzieć, że jest bardzo wydajna, ponieważ nie wysycha tak szybko jak polecana przez wszystkich chociażby żółta maskara z Lovely. Mimo głębokiej czerni zmywa się całkiem dobrze (bez problemu przy użyciu płynu micelarnego Garnier).
maybelline-lash-sensational, maybelline-push-up-angel-mascara
Druga maskara to moje najnowsze zaskoczenie. Tusz do rzęs Push Up Angel początkowo nie przypadł mi do gustu. Nie mogłam poradzić sobie z dziwną szczoteczką niewielkich rozmiarów. Bałam się, że wyląduje ona w moim oku. Jednak z czasem doszłam do wprawy, operując nią i zauważyłam, że tusz doskonale wydłuża rzęsy, a ten efekt lubię najbardziej. Tusz posiada w zasadzie te same zalety co poprzednik, może jedynie krócej pozostaje świeży. Łatwo się zmywa. Szczoteczka również została wykonana z silikonu.
maybelline-lash-sensational, maybelline-push-up-angel-mascara
Znasz te maskary? Jakie są Twoje ulubione tusze do rzęs? Wybierasz się do Rossmanna, aby skorzystać z promocji makijażowej?
NEW IN - nowości lutego i marca. Dlaczego nie kupowałam kosmetyków przez 3 miesiące?

NEW IN - nowości lutego i marca. Dlaczego nie kupowałam kosmetyków przez 3 miesiące?

Cześć!

Ostatni wpis na temat nowości pojawił się w zeszłym roku. Koniec roku oznaczał dla mnie posuchę kosmetyczną - nie kupowałam praktycznie żadnych kosmetyków. Teraz trochę się tego nazbierało, więc jest o czym napisać :D Oczywiście u mnie jak zwykle bez szaleństw, same potrzebne kosmetyki. Na końcu wpisu wyjawiam również przyczyny mojej dłuższej nieobecności. 

frudia-balsam-do-ust, zel-krem-nivea, peeling-zielona-herbata-fresh&natural, polny-warkocz-mazidlo-pszeniczne
żele pod prysznic The Body Shop

żele pod prysznic The Body Shop

Cześć!

Dzisiejszy post jest spóźniony o jakieś 3 miesiące :D Mamy marzec, a ja pokazuję zestaw świąteczny od The Body Shop, którego już dawno nie ma na półkach. Cóż... Lepiej późno niż wcale. Kiedy już zdołałam go sfotografować, z dysku zniknęły mi zdjęcia. Później miałam problemy z tłem, a dzisiaj nie mogłam dodać zdjęć do wpisu... Jednak udało się! Żele pod prysznic The Body Shop tak mnie urzekły, że byłoby nie na miejscu pominięcie ich w mojej kosmetycznej drodze :D Sama się sobie dziwię, myślałam dotąd, że tak naprawdę kosmetyki tej marki cechuje bardzo dobry marketing i PR, które sprawiają, że po prostu chcemy te kosmetyki posiadać. Przyznaję jednak, że te żele pod prysznic zdobyły moje uznanie.

the-body-shop-zele-pod-prysznic, the-body-shop-vanilla-

Zakupy Promocja 2 + 2 Rossmann Włosy

Zakupy Promocja 2 + 2 Rossmann Włosy

Cześć!

Dzisiaj szybki wpis na temat moich zakupów w drogerii Rossmann. Wciąż trwa akcja 2 +2 gratis w kategorii włosy, dlatego może zainteresuje Cię ten wpis. Z promocji skorzystać można tylko raz, należy posiadać aplikację Klubu, a wybrane produkty muszą się różnić kodami kreskowymi. Ja skusiłam się na same potrzebne kosmetyki (i nie tylko). Część moich typów opisywałam już w poście na temat tego co warto kupić podczas marcowej promocji, ale ostatecznie zmieniłam zdanie w kilku kwestiach. 
2+2-GRATIS-ROSSMANN-WLOSY

Rossmann - promocja marzec 2019 2 + 2 WŁOSY - co warto kupić?

Rossmann - promocja marzec 2019 2 + 2 WŁOSY - co warto kupić?

Cześć!

Przez jakiś czas nie udzielałam się na blogu. To za sprawą wielu zmian, które zaszły w moim życiu. Może za jakiś czas będę mieć odwagę, aby o nich opowiedzieć, póki co chcę po prostu wrócić do pisania. Wygląda na to, że w najbliższych tygodniach będę mieć więcej wolnego czasu, dlatego jak się wydaje, nic nie będzie stało mi na przeszkodzie :) Zaczynam więc od wpisu na temat kolejnej promocji w drogeriach Rossmann. W marcu szczególną opieką będziemy mogły otoczyć nasze włosy, co wcale nie dziwi, ponieważ przyda się im regeneracja po zimie. Na końcu wpisu dodałam aktualizację z odniesieniem do moich tegorocznych zakupów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...