Zakupy Promocja 2 + 2 Rossmann Włosy

Cześć!

Dzisiaj szybki wpis na temat moich zakupów w drogerii Rossmann. Wciąż trwa akcja 2 +2 gratis w kategorii włosy, dlatego może zainteresuje Cię ten wpis. Z promocji skorzystać można tylko raz, należy posiadać aplikację Klubu, a wybrane produkty muszą się różnić kodami kreskowymi. Ja skusiłam się na same potrzebne kosmetyki (i nie tylko). Część moich typów opisywałam już w poście na temat tego co warto kupić podczas marcowej promocji, ale ostatecznie zmieniłam zdanie w kilku kwestiach. 
2+2-GRATIS-ROSSMANN-WLOSY

Zmieniłam zdanie, ponieważ dotarło do mnie, że również akcesoria biorą udział w marcowej promocji. Odwiedziłam aż dwie drogerie Rossmann, ponieważ od dawna potrzebowałam nożyczek fryzjerskich i w końcu udało mi się je dostać ;) Nożyczki fryzjerskie For Your Beauty wykonane są z nierdzewnej stali szlachetnej, więc mam nadzieję, że posłużą mi długi czas. Dodatkowo posiadają śrubę regulacyjną.
kokosowy-olejek-do-wlosow-isana
Jako fanka kokosa nie mogłam przejść obojętnie obok olejku do włosów Isana. Brakowało mi produktu do zabezpieczania końcówek, a ten olejek wystarczy zapewne na bardzo długo ;) Liczę, że olejek z wodą kokosową się sprawdzi.

suchy-szampon-do-wlosow-isana
Na półkach nie mogłam znaleźć już suchych szamponów Isana,  które planowałam kupić, więc zdecydowałam się na sprawdzony szampon Batiste Tropical

Ostatni produkt to szampon do włosów marki Head&Shoulders, który powędruje do mojego taty, ponieważ jest to jego ulubiony kosmetyk do mycia włosów. 

Jak prezentują się Twoje zakupy? Wybrałaś się do Rossmanna czy tym razem odpuszczasz? :) 

20 komentarzy:

  1. Przyciąga mnie ten olejek o zapachu kokosa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że skorzystałam z promocji. Skusiłam się na dwie maski do włosów Garnier Hair Food i dwa peelingi do skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak sobie odpuściłam tę promocję

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko korzystam z ich promocji, tę też w zasadzie ominęłam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa razy wziełam udział w tej promocji z mamą <3 SPore zapasy zrobiłyśmy !

    OdpowiedzUsuń
  6. O muszę kupić takie nożyczki do włosów, ostatnio sama obcinam włosy córce i sobie, więc będą odpowiednie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od dawna nic nie kupuję w ROSSMANNIE, te promocje przestały mnie kusić jednak miałam ochotę aby wypróbować maski FRUCTIS'a w tej promocji ale tego nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę mieć ten olejek kokosowy! przyznam, że jeszcze go nie widziałam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. znam olejek kokosowy cudo

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie ta promocja nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja póki co muszę zapas zużyć, ale olejek do włosów mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten olejek kokosowy widzę dosłownie wszędzie:) Musze sama go w końcu kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałby mi się suchy szampon, najlepiej w wersji podróżnej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się namyślałam namyślałam i w końcu nic nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię ten olejek kokosowy z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Batiste to jeden z moich ulubionych suchych szaponow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie kupiłam nic podczas tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kupiłam 4 szampony Isany ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na takie promocje muszę uważać, a najlepiej w ogóle nie wchodzić do sklepu bo wychodzę z torbami, potem tego bardzo żałuję.... wciąż uczę się żyć z ograniczeniami.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kupiłam swoich faworytów - maskę Alterra granat, odżywkę Isana wanilia, i 2 suche szampony Isana - kokosowy i dla blondynek.

    OdpowiedzUsuń