Rozdanie 15.05-14.06.2019

Cześć!


Miło mi zaprosić Cię dzisiaj do udziału w rozdaniu kosmetyków marki MIYA Cosmetics. Kupiłam ten zestaw z myślą o czytelnikach mojego bloga i mam nadzieję, że kosmetyki Cię zaciekawią. Zgłoszenia przyjmuję przez formularz kontaktowy. Zapraszam!
rozdanie-krem-miya


Nagrodą jest duet marki MIYA: odżywczy krem z olejkiem z róży I love me oraz aktywna esencja w lekkiej mgiełce Flower BeautyPower. Kosmetyki mają długą datę ważności (do połowy 2021 roku). 


Warunek obowiązkowy:

Należy zostać publicznym obserwatorem bloga - przez gadżet Obserwatorzy na basku bocznym bloga (+1 pkt)

Elementy dodatkowe: 

Polubienie strony Kosmetyczna na FB (+3 pkt)
Polubienie profilu stronakosmetyczna na Instagramie (+3pkt)
Udostępnienie postu konkursowego na Facebooku (+2 pkt)
Dodanie baneru konkursowego w pasku bocznym (+2 pkt)
Dodanie mojego bloga do blogrolla (+2 pkt)
Dodanie mojego bloga do obserwowanych w serwisie bloglovin bądź zblogowani (+2 pkt)
Standardowo zgłaszać się można poprzez poniższy formularz. 



Regulamin:

1. Rozdanie trwa od dnia 15.05 do 14.06.2019 r. do godziny 23:59. Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

2. Wynik ogłoszony zostanie w ciągu 7 dni od zakończenia rozdania w nowym poście na blogu.

3. Organizatorem i sponsorem rozdania jest autorka bloga mowtylkoszeptem.blogspot.com. Nagroda jest nowa. 

4. Zgłoszenia przyjmowane są za pomocą formularza zamieszczonego powyżej.

5. Wygrywa 1 osoba; w rozdaniu można wziąć udział tylko jeden raz.

6. Zwycięzca jest zobowiązany do podania danych do wysyłki w ciągu 5 dni od daty ogłoszenia wyników. W przypadku nieotrzymania danych, wybrana zostanie inna osoba.

7. Wysyłka nagrody odbędzie się jedynie na teren Polski.

8. Udział w rozdaniu jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu.

9. Rozdanie odbędzie się, jeśli weźmie w nim udział co najmniej 20 osób



Mam nadzieję, że nagroda przypadnie Ci do gustu. Czekam na Twoje zgłoszenie :) Daj znać w komentarzu, gdy się zgłosisz. 

12 komentarzy: