Sprawdzony sklep z naturalnymi kosmetykami i żywnością

Cześć!

Przyznam, że cała ta pandemia sprawiła, że przestałam praktycznie kupować w sklepach stacjonarnych. Owszem są takie produkty, których nie kupi się przez Internet, ale kosmetyki naturalne czy suchą żywność zdecydowanie można kupić online. I to szybko, sprawnie i bezproblemowo. Zapytacie pewnie: gdzie? Otóż w sklepie bee.pl. Jest to miejsce o wysokim poziomie obsługi klienta, w którym znajdziemy dosłownie wszystko co potrzebne jest młodym mamom takim jak ja :) 


Kupowałam w sklepie bee.pl już kilka razy, dlatego że to miejsce w sieci ma bardzo konkurencyjne ceny. Do tej pory były to głównie pampersy oraz rzeczy dla córki. Jednak tym razem "zaszalałam" i w zamówieniu znalazły się również rzeczy dla mnie. Jesteście gotowi na przegląd zamówienia? Zapraszam!

Zacznijmy od kosmetyków - jak wiecie ostatnio staram się sięgać po naturalne kosmetyki. Skusiłam się więc na 2 kosmetyki marki Fluff, gdyż mocno zainteresowały mnie na Instagramie. Wybrałam myjący mus do twarzy leśne jagody oraz śmietankę do ciała brzoskwinia z karmelem. Już sobie wyobrażam jak one muszą pachnieć! 


Wybrałam sobie również naturalne mydło peelingujące z maliną, lipą i miętą BeeLoveMalinowe, powstałe przy współpracy z Mydlarnią 4 szpaki. Ostatnio "mam fazę" na wszystko co miętowe, łącznie z wodą do picia, także nie mogło zabraknąć w moim zamówieniu tego produktu. Do tego próbuję się wciąż przekonać do mydeł i coś mi się wydaje, że to mydełko mnie nie zawiedzie! Pierwsze wrażenie jest niezwykle korzystne - mydło pachnie ziołowo i wygląda jak kawałek fit ciasta z dodatkami w postaci suszonych owoców malin i czarnej porzeczki oraz chociażby kwiatów lipy :) Kolejny kosmetyk w moim zamówieniu to peeling do ciała soczysta papaja marki Organic Shop. Dacie wiarę, że jeszcze nigdy nie miałam peelingów tej marki? 


W moim zamówieniu znalazło się też kilka rzeczy dla dziecka. Naprawdę lubię sklepy, w których mogę zaopatrzyć zarówno siebie, jak i małą. Jedna przesyłka to naprawdę spora wygoda i oszczędność czasu/pieniędzy za dostawę. Zamówiłam dwa sprawdzone produkty: chusteczki nawilżane z bambusa The Cheeky Panda oraz bawełniane płatki kosmetyczne dla niemowląt Kindii. Zarówno jedne jak i drugie schodzą przy dziecku jak woda, ale ja stawiam na dobre jakościowo produkty. 


Nowość dla nas to żel do zębów dla dzieci bez fluoru Neobio. Zobaczymy jak się sprawdzi. Na zdjęciu znalazło się również kolejne (duże!) opakowanie żelu aloesowego Holika Holika, bo mój żel od Aloesove powoli się kończy. Lubię mieć żel aloesowy w zanadrzu, zwłaszcza teraz w sezonie letnim, bo przyjemnie koi skórę.


Na koniec zostawiłam krem de la krem całego zamówienia, czyli pyszności :D Wciąż próbuję być bardziej fit, więc te dwa pyszne produkty będą zdrowszymi zamiennikami Nutelli, do której mam słabość :D Będę więc zajadać pastę orzechową marki Targroch oraz krem orzechowy ciasteczkowy marki Basia Basia.


Do koszyka wpadła również moja ulubiona Inka karmelowa, która jest ze mną każdego dnia ;)

Jak widać na załączonych zdjęciach, w sklepie bee.pl można kupić praktycznie wszystko co konieczne: od kosmetyków dla dorosłych i dzieci, po środki czystości czy żywność. To jednak jeszcze nie wszystko. Zachęcam Was do odwiedzenia strony tego sklepu, myślę, że się nie zawiedziecie.

Kto z Was zna ten sklep? Jak Wam się podoba naturalne mydło peelingujące z pestkami malin? Używałyście już kosmetyków marki Fluff?

22 komentarze:

  1. bardzo dobrze znam sklep z pszczółką. nie raz u nich zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, bo mają naprawdę szeroki asortyment ;) I fajne ceny ;)

      Usuń
  2. Nie znam tej firmy, ale jestem jej bardzo ciekawa, pięknie wygląda to mydelko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Targroch znam i uwielbiam, regularnie zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego sklepu, ale marce czytałam wiele dobrego:) Bardzo ciekawe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy kupiłaś :) Sklepu nie znam, więc idę sprawdzić, co ciekawego mają jeszcze w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miejsce znam, ostatnio nawet przeglądałam ich ofertę :P Fajne zakupy, część z tych produktów znam, peeling jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty od organic shop są moimi ulubionymi ! Cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś piłam tę inkę, ale niestety jakos mi nie zasmakowała, wolę te tradycyjną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego sklepu, ale z przyjemnością przejrzę ich asortyment ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że podrzuciłaś link do tego sklepu. Nie znamy wielu takich miejsc i zawsze wydawało nam się, że kosmetyki naturalne są droższe niż te drogeryjne. Przyjrzymy się ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy artykuł. Bardzo często korzystam z oferty sklepów z naturalnymi produktami.
    https://ekoszycha.pl/Kremy-pod-oczy-c564

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam promowane przez Ciebie produkty, świetne! Dobre firmy, z których produktów warto skorzystać. Nie znam tego sklepu, ale jeśli szukasz kosmetyków naturalnych do pielęgnacji i make-up to polecam: https://couleurcaramel.pl/naturalne-kosmetyki-do-twarzy

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałbym Wam polecić stronę https://eveline.pl/paznokcie/problem/paznokcie-z-plamkami , na której znajdziecie sklep internetowy z produktami Eveline. Oferta ich produktów jest bardzo rozbudowana, znajdziecie w niej zarówno produkty dla mężczyzn jak i kobiet w najlepszych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam takich produktów, ale chętnie je wypróbuję. Jestem ciekawa jak się u mnie sprawdzą. A czy ktoś z was ma doświadczenie też z produktami https://www.borbe.pl/pielegnacja-ciala-c-9.html ? Pytam, ponieważ szukam nowych kosmetyków do przetestowania, a te wyglądają na naprawdę niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprawdzony sklep z naturalnymi kosmetykami i żywnością to mój klucz do zdrowego stylu życia. Tu znajduję produkty, na które mogę liczyć!

    OdpowiedzUsuń