Black Friday - oferty kosmetyczne

 Cześć!


W tym roku mam wrażenie, że Black Friday trwa już od pierwszego listopada :D Wiele firm postanowiło już wcześniej zainteresować nas kupujących swoimi ofertami. Z jednej strony to dobrze. Ja już część prezentów kupiłam, więc w grudniu powinnam ze spokojem zająć się przygotowaniem Świąt, nie myśląc o tym co komu podaruję. Wam też polecam takie podejście 🙂

Kontigo Black friday

Pierwsze zakupy poczyniłam w Kontigo. Mamy tutaj sporo ciekawych zestawów w dobrych cenach. Jest coś dla fanek naturalnej pielęgnacji (więcej tutaj Link AFI) czy domowego spa. W oko wpadł mi zestaw Resibo z genialnym żelem do mycia twarzy i balsamem do ust. 



Sporo można też tutaj znaleźć zestawów kąpielowych jak choćby ten uroczy zestaw kuli do kąpieli Bomb Cosmetics. Ja bardzo lubię takie zestawy - zawsze robią na mnie wrażenie.

Polecam przejrzeć stronę Kontigo - na pewno znajdziecie coś dla siebie - codziennie bowiem kosmetyki innej marki możemy kupić z rabatem aż 50%! Zajrzyjcie koniecznie tutaj (link AFI).



Bardzo lubię ostatnio robić zakupy w Hebe (link AFI) ze względu na to, że zalogowani mają darmową dostawę od 25 zł. Takie oferty lubię najbardziej, gdyż jak prawdziwa Grażyna biznesu nie lubię płacić za przesyłkę. W Hebe mamy Black Month - oferty zmieniają się co tydzień przez cały listopad. Wybór jest naprawdę szeroki - od perfum w dobrych cenach, po kosmetyki czy pampersy. Moja ulubiona Carolina Herrera Good Girl kosztuje 200 zł. To zapach, który dodaje pewności siebie. Zerknijcie na stronę, ponieważ mamy tu naprawdę sporo ciekawych propozycji.





W Douglasie kupiłam sobie w tym roku kalendarz adwentowy. Obecnie chyba nie jest już dostępny, ale trafią się tutaj inne ciekawe promocje, jak na przykład kalendarz adwentowy NYX za 150 zł (klik). Warto zerknąć na inne zestawy prezentowane, gdyż są bardzo efektowne i na pewno ucieszą nie jedną kobietę. 

W Yves Rocher (kliknij tutaj) znajdziemy oczywiście piękne trzy linie świąteczne oraz promocję -50% przy zakupie minimum dwóch produktów. 


A wy szykujecie się na Black Friday czy na spokojnie? Gdzie zamierzacie kupić prezenty?

6 komentarzy: