Cześć!

Dziś przychodzę do was z recenzją kremu z filtrem Sunbrella SPF50 marki Dermedic, który znalazłam w pudełku WySPA Skarbów Pure Beauty (klik do pełnej zawartości). Kremy z filtrem to kosmetyki, które ostatnio mocno mnie ekscytują, więc nie mogłam przejść obok niego obojętnie i od razu zaczęłam go używać :) Zwłaszcza, że słyszałam już sporo dobrego o kremie ochronnym Sunbrella. 

Dermedic Sunbrella SPF50 skora sucha i normalna

Krem, którego używam przeznaczony jest do skóry normalnej i suchej, a taka właśnie jest moja cera. Normalna, z tendencją do przesuszania. 


Krem Sunbrella Dermedic ma dość gęsta konsystencję, ale wbrew temu całkiem dobrze się go rozprowadza. Na mojej skórze krem nie bieli, ale też nie wchłania się do matu. Przez jakiś czas czuję i widzę go na skórze, ale mnie to nie przeszkadza. Zapach kremu Dermedic jest delikatny, po krótkim czasie nie wyczuwam go. 


Na zdjęciach pokazuję Wam konsystencję kremu Sunbrella SPF50 Dermedic SPF50 - nałożyłam mało i zaraz się praktycznie wchłonął.


Od początku roku nakładam krem z filtrem codziennie, więc miałam już szansę poznać kilkanaście kremów w tym roku i krem Sunbrella oceniam bardzo dobrze. Nie szczypie w oczy i nie bieli. Nadaje się pod makijaż, nie mam wrażenia, że podkład spływa, chociaż stosowałam go w takiej konfiguracji ze względu na upały tylko raz 🤣 


Jedyny zarzut jaki do niego mam, to zauważyłam, że podczas upałów (+30) nieco poci mi się pod nim skóra... Kiedy temperatura osiąga normalne wartości nic takiego nie ma już miejsca, także po prostu będę sięgać po niego, gdy termometr pokazuje niższe wartości. 

Krem często można kupić w dobrej cenie, czyli za ok. 30 zł. Serdecznie go polecam.


Jestem ciekawa czy znacie już krem Dermedic Sunbrella SPF50? Jak się u was spisuje?


Produkt dostałam w ramach współpracy barterowej.

18 komentarzy:

  1. Ja też stosuję ten krem i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno temu go stosowałam i był ok, ale dla mnie trochę za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) każda cera jest inna. U mnie zostaje taka lekka warstewka, nie wchłania się do matu

      Usuń
  3. Ja go mam, ale jeszcze nie zdążyłam zastosować, czekam na sierpień kiedy wyjedziemy, a on z nami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio użyłam go po raz pierwszy i póki co mam mieszane uczucia. Ale to tylko dlatego, że nie lubię zbyt wielu warstw rano, z podkładem mam wrażenie, że właśnie szybciej buzia się świeci. Ale w sumie podkład jaki używam nie jest matujący, jakby był to pewnie byłoby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat lubię taki glow, więc mnie to nie przeszkadza. Pewnie to zależy od cery 😆

      Usuń
  5. Mam podobne spostrzeżenia co do tego kremu, z tym że mam suchą skórę. Podczas upałów muszę częściej ją myć i nakładam krem od nowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś kremy do opalania od Dermedic i byłam z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba warto wypróbować też inne, skoro polecasz :)

      Usuń
  7. Mam ten krem, ale jeszcze nie używałam. Zostawię na wyjazd wakacyjny za granicę.

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie wypróbowałabym ten krem bardzo lubię tą markę :P miałam już kilka ich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam też wersję baby, ale ta wg mnie jest lepsza :)

      Usuń
  9. Na ten polecany krem z filtrem z przyjemnością się skuszę w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń